حضور جهادی طلاب زنجانی در خط مقدم مبارزه با کرونا

طلاب و روحانیون زنجان این روزها پا به پای دیگر اقشار جامعه دست به کار شده و اقدام به ضد عفونی کردن نقاط مختلف شهری و محلات و مساجد می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۲۷۱۷۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸
حجت الاسلام، ولی الله رضاخانی؛ مسئول گروه جهادی جهادگران آسمانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا در حوزه علمیه استان، گفت: با آغاز به کار این قرارگاه شاهد گسترش فعالیت‌های جهادی و خودجوش طلاب و روحانیان در سطح استان هستیم.

وی با بیان این که در حال حاضر طلاب، مبلغان دینی و حتی بسیاری از اساتید و مدیران مدارس علمیه استان مشغول خدمات رسانی در بخش‌های مختلف هستند، افزود: به طور حتم این تلاش‌ها تأثیر بسیاری در روند خدمات رسانی به مردم و مراکز درمانی خواهد شد.

مسئول گروه جهادی جهادگران آسمانی با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون در عرصه‌ها و صحنه‌های بسیاری در کنار مردم بوده اند، بیان داشت: حضور پررنگ جامعه حوزوی کشور در جریان سیل و زلزله سال‌های اخیر آثار و برکات بسیار مناسبی در رفع مشکلات داشته است.
 

وی با بیان اینکه گروه جهادی جهادگران آسمانی از ابتدای شیوع ویروس کرونا با اعلام فراخوان به طلاب و روحانیون استان اقدام زه خدمات رسانی نمودند، تصریح کرد:بیش از ۸۰ نفر از طلاب استان در قالب ۶ تیم با همکاری شهرداری و علوم پزشکی استان اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی، ضدعفونی معابر، دستگاه‌های خودپرداز، درب منازل، فروشگاه‌ها و حتی منازل افراد پیر و ناتوان می‌کنند.

حجت الاسلام رضاخانی در پایان یادآور شد:عملیات ضدعفونی هرشب با نام ویاد یک شهید انجام می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار