مسئول بسیج سازندگی استان کرمان:

نیاز فوری مناطق سیل زده به آذوقه و دستگاه های سنگین مهندسی

سرهنگ حجت الله پادا ش گفت: شهرستان های کهنوج، منوجان، قلعه گنج و رودبار و زهکلوت در اثر وقوع سیل دچار آسیب جدی شده اند لذا از صاحبان دستگاه های سنگین مهندسی و مردم نوع دوست استان در خواست می کنیم که در تامین دستگاه های مورد نیاز و آذوقه از جمله پتو، کنسروجات، آب معدنی، خشکبار و چادر که نیاز فوری مردم این مناطق است کمک کنند.
کد خبر: ۹۲۲۷۲۰۲
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سرهنگ حجت الله پاداش در گفت و گویی در خصوص سیل روز گذشته جنوب استان کرمان گفت: در راستای هشدارهای سازمان هواشناسی نسبت به بروز سیل درجنوب و غرب استان کرمان اعلام شد متاسفانه برخی از شهرستان های جنوبی متاثر از این سیل دچار آسیب شد.

 

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان افزود: شهرستان های کهنوج، منوجان، قلعه گنج و رودبار و زهکلوت به شدت تحت تاثیر این سیل قرار گرفت و جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در منطقه حاضر و وضعیت آسیب ها را از نزدیک احصا می کنند.

 

پاداش ادامه داد: با توجه به گزارشات رسیده تعدادی از پل های ارتباطی بین شهرستان ها تخریب شده است که پل های کهنوج به بندرعباس، کهنوج به قلعه گنج و چندین پل از سمت رودبار به بخش های جازموریان و زهکلوت شکسته شده است و دسترسی به این بخش ها را دچار مشکل کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در بخش زهکلوت آبگرفتی منازل را داریم و اقدام اولیه سپاه در این زمینه این بود که سیل بند ورود آب به بخش زهکلوت با همکاری مجموعه قرارگاه قدس سپاه بسته شده و در حال امداد رسانی به مردم این مناطق هستیم.

 

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضردستگاه های کف کش  سپاه به منطقه اعزام شده است، عنوان کرد: ما در حال آماده کردن اقلام مورد نیاز مردم مناطق سیل زده هستیم و همین جا از صاحبان دستگاه های سنگین مهندسی که می توانند در این زمینه ورود پیدا کنند و هم چنین مردم نوع دوست استان در خواست می کنیم که در تامین دستگاه های مورد نیاز و آدوقه از جمله پتو، کنسروجات، آب معدنی، خشکبار و چادر که نیاز فوری مردم این مناطق است کمک کنند.

 

پاداش ادامه داد: بسیج سازندگی  ما در نواحی مقاومت همه شهرهای استان این آمادگی را دارند تا اقلام مورد نیاز اولیه را جمع آوری و به شهرستان رودبار گسیل کنند لذا مردم هر چه سریع تر اقلامی که در حد توان آن ها است را به این مکان ها ارسال کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: طبق دستور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان چند اقدام نیز در دستور کار بسیج سازندگی استان قرار گرفت و از استان های معین مانند سیستان و چلوچستان، فارس و یزد طی تماس با مسئولان بسیج سازندگی آن ها ها نیازمندی مردم جنوب استان کرمان  اعلام شده و امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر این نیازمندی ها را برطرف کنیم.

 

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان در پایان مطرح کرد: در حال حاضر اقلامی که اعلام شد نیاز فوری مردم مناطق سیل زده است لذا مردم می توانند نسبت به ارسال کمک های خود به مردم سیل زده جنوب استان به سپاه های شهرستانی مراجعه کنند و در مرحله بعدی با توجه به حضور جانشین سپاه در منطقه، نیازمندی های بعدی را اعلام می کنیم.

 

مصاحبه و تنظیم: مهدی زاده

انتهای پیام/

ارسال نظرات