فرمانده سپاه ثارالله در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان رودبار خبر داد

سپاه با همه امکانات کنار مردم سیل زده جنوب کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه با قرارگاه خاتم‌الانبیاء در استان و همچنین نیروی زمینی هم هماهنگ شده است، اظهار کرد: روز گذشته که سیل در منطقه اتفاق افتاد، و اولین کاری که مقرر شد انجام شود این بود که مسیر ورودی آب کنترل و از مردم کمک گرفته شود.
کد خبر: ۹۲۲۷۲۰۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دربازدیدازمناطق سیل زده شهرستان رودبار در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج اظهار داشت: از روز اول عید با توجه به پیش‌بینی‌ها به همه فرماندهان سپاه در سراسر استان آماده‌باش زدیم به‌خصوص در جنوب کرماان و در غرب استان و در این راستا 5 قرارگاه تشکیل دادیم و امکانات آماده‌باش بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه با قرارگاه خاتم‌الانبیاء در استان و همچنین نیروی زمینی هم هماهنگ شده است، اظهار کرد: روز گذشته که سیل در منطقه اتفاق افتاد، اولین کاری که مقرر شد انجام شود این بود که مسیر ورودی آب کنترل و از مردم کمک گرفته شود.

وی با بیان اینکه کسانی که لودر و بیل مکانیکی داشتند مسیر آب کهنوج را باز کردند که آب سریعتر از شهر بیرون شود، عنوان کرد: شب گذشته که حرکت آب در منطقه رودبار و زهکلوت زیاد شده نیروها به منطقه اعزام شدند برای کمک به مردم و سر و سامان دادن و اسکان در سوله‌های ورزشی سپاه و خدمان به آنها ارائه شده است.

معروفی با اشاره به اینکه از نیز فرمانده کل سپاه در جریان جزئیات حادثه قرار گرفتند، افزود: همه دستگاه‌های قرارگاه خاتم آماده برای حرکت به سمت جیرفت و کهنوج و جنوب کرمان هستند و قرارگاه قدس نیز یک دستگاه بولدزر در حال اعزام برای منطقه به همراه امکانات چادر و پتو و مواد غذایی به منطقه دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: دستگاه‌های مهندسی لشکر 41 ثارالله نیز به سمت منطقه در حال حرکت است و یک دستگاه بالگرد از نیروی دریایی هماهنگ کردیم که برای امدادرسانی در کهنوج مستقر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع را جدی گرفتیم که جدای از بحث امدادرسانی به مردم می‌خواهیم ورودی و خروجی‌های آب به سمت منطقه زهکلوت را کنترل کنیم و دستگاه‌های سپاه را در منطقه نگه می‌داریم و هماهنگی کردیم با مدیریت بحران استان که بالادست ورودی آب را در منطقه برای همیشه اصلاح کنیم که مردم دچار این مشکلات نشوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار