خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

تولید روزانه ۳۰۰۰ ماسک به همت دانشگاه زینب کبری(س) همدان

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از تولید روزانه ۳ هزار ماسک به همت دانشگاه زینب کبری(س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۷۲۵۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

تولید روزانه ۳۰۰۰ ماسک به همت دانشگاه زینب کبری(س) همدانطیب فریادرس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، پیرامون اقدامات صورت گرفته توسط بسیج دانشجویی استان همدان در مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: دانشجویان در قالب‌های مختلف وارد شده‌اند و سازماندهی انجام شده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان برای کمک به کادر پزشکی و در نقاهتگاه‌ها حضور یافته‌اند، افزود: تعدادی از دانشجویان علوم پزشکی، پرستاران و دانشجویان غیرپزشکی در این زمینه آموزش‌های لازم را برای خدمات‌رسانی دیده‌اند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در راستای تولید ماسک، الکل و گندزدایی از سطوح مختلف شهر اقداماتی انجام شد، گفت: همچنین مطالبه‌گری وظایف دستگاه‌های اجرایی همچون تولید ماسک در شهرستان‌های همدان، نهاوند و ملایر انجام شده است.

وی با بیان اینکه توسط دانشگاه زینب کبری(س) حدود ۳ هزار ماسک در روز به صورت سه شیفت تولید می‌شود، بیان کرد: با همکاری دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا نیز الکل در دانشگاه صنعتی تولید می‌شود.

فریادرس ادامه داد: به همت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفته و محتواهای لازم در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

وی گفت: همچنین توسط همین دانشجویان مطالبی در بیلبوردهای سطح شهر برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم قرار داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار