با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه امام حسن مجتبی (ع)؛
به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی(ع) ۵ هزار لیتر الکل و مشروبات الکلی از یک کارگاه در البرز کشف شد.
کد خبر: ۹۲۲۷۳۶۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز و نواحی تابعه، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی جداگانه طی روزهای اخیر  ضربات گسترده‌ای به کاسبان و ساقیان مرگ وارد شد. 

۵ هزار لیتر الکل و مشروبات الکلی در استان البرز کشف شد

امروز در عملیاتی بیش از 5 هزار لیتر انواع الکل و مشروبات الکلی کشف و ضبط شد و در این رابطه جمعی از تولید و توزیع‌کنندگان بازداشت شدند.

در روزهای اخیر تلفات ناشی از مصرف مشروبات الکلی سمی (متانول) بیش از چند برابر آمار تلفات ویروس کرونا در برخی از استان‌ها بوده که این امر سبب اخلال در ارائه خدمات بهداشتی به بیماران بستری شده به علت ابتلا به ویروس کرونا  در مراکز درمانی شده است.

۵ هزار لیتر الکل و مشروبات الکلی در استان البرز کشف شد

سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز با اعلام خطرآفرین بودن مصرف این نوع محلول‌های سمی و کشنده، به هم استانی‌های عزیز هشدار داد علاوه بر حرمت شرعی و منع قانونی، مصرف الکل هیچگونه تاثیری در درمان و یا پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا ندارد.

۵ هزار لیتر الکل و مشروبات الکلی در استان البرز کشف شد

اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز اعلام کرد: باتوجه به اینکه الکل‌های سمی توسط برخی افراد سودجو تبدیل به مشروبات الکلی شده و در قالب شیشه و قوطی‌های پلمب با برندهای خارجی و بعضاً به صورت دست‌ساز تهیه و توزیع می‌شود، متاسفانه بیست نفر از شهروندان در استان البرز بر اثر مصرف الکل تقلبی جان باختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها