یکی از مهمترین عامل های پیشرفت اقتصادی و به مراتب درسایر حوزه‌ها ازجمله سیاسی فرهنگی و اجتماعی کشور رسیدن به قله های پیشرفته اقتصادی است که با رونق و جهش تولید محقق می شود.
کد خبر: ۹۲۲۷۴۰۵
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

گروه اقتصادی_ خبرگزاری بسیج؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در پیام زنده و تلویزیونی خود به مناسبت تحویل سال نو و آغاز سال ۱۳۹۹ خطاب به ملت ایران قدرت و برتری در فضای مجازی و پیشرفت و برترین در زمینه بهداشت و درمان را از مهمترین ابزار ها و علل قدرتمند شدن ایران دانستند و ضمن نامگذاری شعار سال مبنی بر جهش تولید این مهم را یکی از ابزارهای دستیابی به قدرت ملت ایران دانستند.رهبر انقلاب بارها در سخنان خود برای غلبه بر کینه توزی های دشمنان و مبارزه با خصومت های آنها قدرتمند شدن ایران را امری مهم و جدی می‌دانند و به جوانان توصیه می کنند که در این راستا گام های موثری بردارند.

گزارش بسیج حاکی از آن است که یکی از مهمترین عامل های پیشرفت اقتصادی و به مراتب درسایر حوزه‌ها ازجمله سیاسی فرهنگی و اجتماعی کشور رسیدن به قله های پیشرفته اقتصادی است که با رونق و جهش تولید محقق می شود.
شناخت موانع جهش تولید و مقابله و مبارزه با آن می‌تواند مهم ترین و سریعترین راهکار برای دستیابی به اهداف شعار سال باشد همچنین در کنار دفاعی موانع می‌توان با بهبود فضای کسب و کار جهش تولید را به شکل واقعی در کشور عملیاتی ساخت.
یکی از مهمترین عوامل جهش و تولید ایجاد شرایطی برای سرمایه‌گذاران است که با امنیت خاطر به فعالیت خود بپردازند.از طرفی نیز مبارزه با فساد می‌تواند به کاهش فشارها بر سرمایه گذاران و ایجاد امنیت مناسب مهمترین عامل ایجاد فضای جهش تولید در کشور باشد.

ارسال نظرات