فرمانده سپاه لردگان خبر داد:

تلاش شبانه روزی بسیجیان لردگان برای ریشه کنی کرونا

فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: بسیجیان این شهرستان در خدمت رسانی به مردم برای ریشه کنی کرونا، شب و روز نمی شناسند.
کد خبر: ۹۲۲۷۴۴۹
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عباس رحیمی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: بسیج، شجره طیبه ای است که برای خدمت در راه خدا و برپایی دین خداوند تشکیل شد و هر وقت جامعه اسلامی چه در ایران و چه در کشورهای دیگر به کمک نیاز داشت بسیجیان در خط مقدم خدمت هستند.

رحیمی ادامه داد: بسیج باتوجه به کارشکنی هایی که برای این نهاد مقدس انجام می شود و دشمنان داخلی و خارجی سعی در تخریب چهره آن دارند؛ ولی با صلابت و ایستادگی به اهداف خود که همان انتشار فرهنگ انقلاب اسلامی است ادامه می دهد و در راه خدمت رسانی به مردم شب وروز نمی شناسد.

وی افزود: بعد از انتشار و مثبت شدن ویروس کرونا در کشور و استان چهارمحال و بختیاری، بسیجیان شهرستان لردگان در قالب گرو های جهادی در حال کمک رسانی به مردم شهرستان هستند و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا فعالیت های زیادی انجام دادند.

رحیمی تصریح کرد: تولید ماسک به صورت روزانه و توزیع بین نیازمندان، تهیه لباس گان و انجام مراحل ایزوله آنها، ضد عفونی کردن معابر شهری و روستاها، ضد عفونی کردن مناطق پرتردد و عمومی شهر، برگزاری کلاس های آموزشی بهداشتی در استای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای مفاد تفاهم نامه بسیج با بهداشت و تعامل مطلوب با قرارگاه سلامت در راستای غربالگری و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان از جمله فعالیت های گروه های جهادی لردگان می باشد که طی این مدت انجام می شود و تا از بین رفتن این ویروس منحوس این جهاد ادامه دارد.

وی گفت: برپایی نقاهتگاه با 60 تخت و تجهیز کامل آن برای استفاده در صورت نیاز و گشت های منظم بسیج و شناسایی مناطق آلوده و اطلاع رسانی به مسئولین بهداشت و درمان برای اقدامات ویژه از دیگر فعالیت های ناحیه مقاومت شهرستان لردگان برای کنترل ویروس کروناست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار