خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان از توزیع بسته‌های بهداشتی بین اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر این شهرستان و پرداخت ۱۸۰ میلیون رالع به بیمارستان کوثر سمنان از محل موقوفات منطبق خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۷۴۸۳
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام رضا نفری اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و در راستای کمک به قشر ضعیف و نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه، از محل موقوفات شهرستان سمنان و با همکاری مرکز افق امامزاده علی بن جعفر (علیه‌السلام) و گروه جهادی حوزه علی بن ابیطالب علیه‌السلام سمنان، تعداد ۱۲۰ بسته بهداشتی تهیه و توزیع شد.
وی ضمن اعلام این خبر افزود: این بسته‌های بهداشتی شامل اقلامی ازجمله شامپو، مایع دستشویی، پودر شستشوی دستی و ماشینی، وایتکس، دستمال‌کاغذی و مایع ضدعفونی‌کننده دست می‌باشد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان ارزش ریالی این اقلام را بیش از ۸۰ میلیون رالف عنوان کرد و ادامه داد: همچنین طی تفاهم‌نامه‌ای که بین اداره اوقاف و امور خیریه و بیمارستان کوثر سمنان منعقدشده، مبلغ ۱۸۰ میلیون رالش از محل موقوفه حاج احمد توکلی به این مرکز بهداشتی و درمانی پرداخت شد.
وی تصریح کرد: نیت موقوفه فوق‌الذکر دارو و درمان می‌باشد که با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، این مبلغ از محل موقوفه حاج احمد توکلی پرداخت شد تا بتوانیم بخش کوچک از هزینه‌های درمانی بیماران را تأمین کنیم.
حجت‌الاسلام نفری ادامه داد: علاوه بر این مبلغ، در مرحله اول سال ۹۸ نیز مبلغ ۲۴۰ میلیون رالغ از محل عواید این موقوفه به بیمارستان کوثر پرداخت شده بود. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها