خبرهای داغ:
استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر شرایط استان در بحث کنترل ویروس کرونا پایدار است، گفت: در ورودی های استان کنترل های سختگیرانه ای اعمال می شود، ورودی شهرستان ها نیز به زودی کنترل ‌سختگیرانه انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۲۷۵۳۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، غلامرضا شریعتی در آئین آغاز عملیات بیولوژیک شهدای سلامت قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز اظهار کرد: بحث مقابله با ویروس کرونا یک کار جامع و حیاتی است که عمده کار را مردم به عهده دارند.
وی با تاکید بر اینکه مردم برای کارهای غیرضروری از منزل خارج نشوند و از فعالیت‌های که سبب انتقال می‌شوند پیشگیری کنند، افزود: تلاش بر این است که ادارات، اصناف، بازار، مراسمات مذهبی، عزاداری، جشن، زیارت اهل قبور و... را تعطیل کنیم تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

استاندار خوزستان گفت: این ویروس به ما هم خیلی نزدیک است هم بسیار بی‌رحم است به همین دلیل باید این ویروس جدی گرفته شود.

شریعتی گفت: در سپاه و قرارگاه کربلا به واسطه همت بلندی که دارند همچنین حضور همیشگی در صحنه به منظور دفاع از کیان این کشور و مردم، این بار نیز در بحث ویروس کرونا نیز به میدان آمدند و تمام امکانات خود را بسیج کرده و برای ضدعفونی کردن ۳۰ نقطه خوزستان به کار گرفتند.

وی با بیان اینکه عملیات ضدعفونی سپاه باید در مناطق آلوده به صورت مستمر انجام شود، عنوان کرد: از مردم خواهش می‌کنم با ما همکاری کنند و امیدوار هستم خوزستان اولین استانی باشد که موفق شود شرایطش را در بحث کرونا بهتر کند.

شریعتی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شرایط استان در بحث کنترل ویروس کرونا پایدار است، گفت: در ورودی های استان کنترل های سختگیرانه ای اعمال می شود، در ورودی شهرستان‌ها نیز به زودی کنترل ‌سختگیرانه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها