15 هزار ماسک رایگان توسط جهادگران توزیع شد

مسوول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس ازتوزیع 15 هزار ماسک رایگان تولید شده توسط جهادگران در مناطق محروم و حاشیه نشین استان کردستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۷۶۳۳
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

مسوول بیسج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در حاشیه عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت در سنندج  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  اظهار کرد: اولین اقدام به دستور فرمانده کل و توسط سازمان سازندگی انجام گرفت که در این رابطه 3 هزار بسته معیشتی با اعتبار 1 میلیارد و پانصد هزار تومان در بین محرومین و کسانی که در رابطه با شیوع ویروس کرونا بی کار شدند در سطح استان و تمام شهرستانها توزیع شد.

 

عزیزی عنوان نمود: گروهای جهادی بسیج سازندگی در این روزها با حضور خود در کارگاه های دوخت ماسک  و البسه بیمارستانی توانستند به صورت جهادی به مردم استان خدمت رسانی کنند.


وی در ادامه افزود: ساماندهی و سازماندهی گروه های جهادی در خدمات رسانی و توزیع بسته های حمایتی و ضد عفونی  و گندزدایی کردن معابر از جمله اقدامات بسیج سازندگی استان در مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده است.


عزیزی فر در پایان افزود: توزیع 15 هزار ماسک رایگان  تولید شده توسط این جهادگران در مناطق محروم و حاشیه نشین در استان کردستان از جمله اقداماتی است که انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/7727

 

 

ارسال نظرات