یکی از جلوه های نامگذاری سال به عنوان جهش تولید جهش سلامت است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه یکی از جلوه‌های نام‌گذاری امسال به عنوان جهش تولید جهش سلامت است افزود: مردم باید این احساس را کاملا درک کنند که نظام در هر شرایط و اتفاقی درکنار آنان است.
کد خبر: ۹۲۲۷۶۳۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی پیش از ظهر امروز درعملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت سپاه کردستان اظهار کرد: سپاه از روز اول که این مسئله شیوع ویروس کرونا در کشور پیش آمد به صورت کامل برای دفاع همه جانبه با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات به میدان مبارزه آمده است.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: با تدبیر و فرمان مقام معظم رهبری همه امکانات و ظرفیت‌ها را پای کار آورده‌ایم که بتوانیم در مهار این ویروس به دولت و دانشگاه علوم پزشکی در صورت نیاز کمک کنیم.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: به تبع کشور، در استان کردستان نیز سپاه همه امکانات و تجهیزات را پای کار آورده تا با بهره‌گیری از امکانات و نیرو و تجهیزات در حوزه کمک به مردم و مبارزه با این ویروس نقش‌آفرینی کنیم.


سردار حسینی عنوان نمود: ضدعفونی معابر عمومی و محلات حاشیه و ...، آموزش، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی و فرهنگ‌سازی در فضای مجازی و فضای حقیقی و رسانه‌ای از جمله اقدامات انجام شده سپاه بیت‌المقدس در این راستا در استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه بیت المقدس کردستان در این راستا با تلاش هر چه بیشتری در این میدان حضور پیدا کند امروز یک عملیات سراسر دفاع بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت در کشور را همزمان با چند استان دیگر با رمز مبارک یا ابا عبدالله حسین آغاز کرد.


سردار حسینی با بیان اینکه در قالب این عملیات تمام تجهیزات و امکانات را به میدان آورده ایم، گفت: سپاه هرشب از ساعت ۱۲ کار ضدعفونی خیابان‌ها را انجام میدهد و از امروز به بعد بخش‌های مختلف شهر‌ها از جمله شهر سنندج و سقز را پاکسازی و ضدعفونی خواهیم کرد.


وی عنوان کرد: یکی از ظرفیت‌های سپاه برای مقابله با این ویروس بیمارستان صحرایی شهید قاضی با ۶۰ تخت بیمارستانی است که در استادیوم ۲۲ گولان سنندج مستقر شده است.


فرمانده سپاه کردستان گفت: بخش آزمایشگاه وهم اتاق عمل دارد و علاوه براین در ۵ نقطه دیگر در شهر‌های سقز، سنندج، بانه و مریوان امکانات و نقاهتگاه برابر با ۵۱۹ تخت را پیش‌بینی کرده‌ایم.


وی تصریح کرد: هدف از اجرای این رزمایش در کنار مردم و با مردم بودن است سپاه تمام امکانات را برای خدمت به مردم آماده کرده و در پایان رزمایش نیز بسته‌های بهداشتی در بین مردم توزیع خواهد شد.


سردار حسینی از سلامتی و امنیت به عنوان دو نعمت مجهول نام برد و گفت: سپاه در هر دو بخش تامین امنیت و سلامت مردم تلاش می‌کنند و امروز همکاران ما در خطوط مرزی در راستای تامین و حفظ امنیت پایدار تلاش می‌کنند.


وی با اشاره به اینکه یکی از جلوه‌های نام‌گذاری امسال به عنوان جهش تولید جهش سلامت است افزود: مردم باید این احساس را کاملا درک کنند که نظام در هر شرایط و اتفاقی درکنار آنان است.


سردار حسینی در پایان با توصیه به مردم عنوان کرد: از مردم فهیم استان می‌خواهیم با رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن بتوانیم به نابود این ویروس کمک کرده باشیم.



انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار