مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از تجهیز میادین میوه و تره بار تهران به امکانات جدید ضد عفونی کننده و موادی که به این منظور به کار می‌روند، خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۷۶۴۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سید سعید راد با اعلام اینکه استمرار بیماری، مجهز شدن بیش از پیش به امکاناتی که به منظور پیشگیری از انتشار بیماری به کار می‌رود را ضروری ساخته است، گفت: همان‌قدر که خودمان را در مقابل تامین محصولات مورد نیاز مردم مسئول می‌دانیم، در تامین شرایط و بستر مناسب برای حفظ سلامت شهروندان نیز خود را متعهد می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه استفاده از دستگاه‌های مه‌پاش در میادین اصلی میوه و تره بار به همراه اضافه شدن ادوات ضد عفونی کننده و افشانه‌هایی که به این منظور به کار می‌رود را آغاز کرده‌ایم، اظهار کرد: با وجود محدودیت‌های موجود، تمام تلاش خود را به عمل آورده‌ایم تا تمام کارگران میادین میوه و تره بار به ماسک و دستکش مجهز باشند.
راد با بیان اینکه دمای بدن کارگران به صورت روزانه در میادین میوه و تره بار مورد سنجش قرار می‌گیرد و در صورت وجود تب، نسبت به اعزام آنها به مراکز درمانی اقدام می‌کنیم، تصریح کرد: رعایت بهداشت فردی کارگران، متضمن تامین بهداشت شهروندانی است که برای انجام خریدهای خود به میادین میوه و تره بار مراجعه می‌کنند. از این رو، موضوع سلامت کارگران را به صورت ویژه مورد توجه قرار داده‌ایم.
گفتنی است، روز گذشته عملیات ضد عفونی کردن میدان مرکزی میوه و تره بار با استفاده از دستگاه بزرگ مه‌پاش آتش نشانی انجام شد و تمامی اماکن و معابر این مجموعه 270 هکتاری توسط سازمان آتش نشانی، ضد عفونی شد.

ارسال نظرات