مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان به عنوان نمونه کشوری انجام آداب شرعی خاکسپاری درگذشتگان مبتلا به ویروس کرونا معرفی شده است گفت: می‌توان قرارگاه منسجمی در این زمینه ایجاد کرد تا به طور میدانی فعالیت داشته باشیم.
کد خبر: ۹۲۲۷۶۷۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجتالاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری ظهر امروز در جلسه کارگروه شرعی ستاد مقابله با ویروس کرونا در دفتر نمایندگی در استان گیلان با اشاره به اقدام‌های انجام شده برای بیماران و درگذشتگان مبتلا یا مشکوک به ویروس کرونا توسط طلاب و روحانیون استان اظهار داشت: اقدام‌های جهادی بسیار خوبی توسط روحانیون، طلاب و بسیجیان برای انجام آداب شرعی مبتلایان به ویروس کرونا در حال انجام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به حضور شبانه‌روزی روحانیون و طلاب در بیمارستان‌های گیلان اشاره کرد و افزود: در تمام مناطق استان آداب شرعی برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۰ روحانی و طلبه برای اجرای آداب شرعی بیماران کرونا به طور شبانه روزی در گیلان حضور فعال دارند و شرایط غسل با رعایت موارد بهداشتی در تمام شهرستان‌ها فراهم شده است.

تسخیری با اشاره به اینکه استان گیلان به عنوان نمونه کشوری انجام آداب شرعی خاکسپاری درگذشتگان مبتلا به ویروس کرونا معرفی شده است، بیان کرد: می‌توان قرارگاه منسجمی در این زمینه ایجاد کرد و به طور میدانی فعالیت داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات