خبرهای داغ:
مسئول معاونت فرهنگی سپاه آذربایجان شرقی با هشدار نسبت به غفلت از مقوله معنویت، گفت: کار جهادی بدون معنویت و ایثار، ابتر است و این کار با تقویت روحیه ایثار، شهادت طلبی، تاب آوری و معنویت، معنا خواهد یافت.
کد خبر: ۹۲۲۷۷۱۴
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی هاشمی در جمع اعضای قرارگاه زیستی امام رضا(ع) سپاه میانه با تاکید بر تقویت بنیانهای معنوی در اردوهای جهادی مبارزه با کرونا، اظهار داشت: دشمن به دنبال تخریب پایه های اعتقادی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی است و ما باید برنامه ریزی و تدابیر مناسبی نه تنها برای اکنون بلکه برای زمان پساکرونا برای تحکیم و تقویت معنویت در بین بسیجیان و آحاد مردم داشته باشیم.
وی رزمایش مبارزه با کرونا را رزمایشی زمانبر و پرهزینه دانست و با اشاره به پیروزی کشور ایران در این نبرد بیوتروریستی ابراز داشت: اکنون ما در کشور چیزی به نام کمبود نداریم و در فضای مجازی ما مطلبی به نام کمبود ماسک، مواد ضدعفونی یا اقلام غذایی، درج نمی شود، در حالی که بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان حتی ابرقدرتها در بحث کرونا و تامین مایحتاج مردم، زمین گیر شده اند.
هاشمی افزود: ما تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده ایم، قفسه های فروشگاه های ما پر است و ماسک و ژل ضدعفونی را حتی سوپر مارکت های محلی هم عرضه می کنند و این به برکت حضور فعالانه بسیج و همت عمومی مردم و خیرین است.
وی بر تولید حداکثری و حمایت از کارگاه های کوچک تاکید کرد و گفت: بسیج خواهران ما در بحث راه اندازی کارگاه های خانگی تولید ماسک و ژل موفق عمل کرده است و این روند باید به گونه ای توسعه یابد که به خودکفایی محله محور دست یابیم.
هاشمی همیاری و همکاری مردم با سپاه و بسیج و نهادهای درگیر مبارزه با کرونا را مهمترین عامل در مهار سریع کرونا عنوان کرد و اظهار داشت: 13 نوروز یکی از ایامی است که همت عمومی را می طلبد و اگر مردم در این روز همکاری لازم را نداشته و به تشکیل تجمعات بپردازند، مهار این بیماری حداقل یک ماه به تاخیر خواهد افتاد و لطمات جبران ناپذیری بر خود مردم و دولت مترتب خواهد بود.
  مسئول معاونت فرهنگی سپاه استان هدف سپاه و بسیج را کاهش بخشی از آلام مردم دانست و افزود: گروه های جهادی ما تا انجام کامل رسالت خود تا پایان مهار کرونا در کنار مردم خواهند بود و به شایستگی ایفای نقش خواهند کرد.

ارسال نظرات