سم پاشی و گندزدایی معابر شهر مرزی عنبران با همکاری گردان جنگ نوین تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل
کد خبر: ۹۲۲۷۷۵۰
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

سمپاشی و گندزدایی معابر شهر مرزی عنبران

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل همزمان با طرح سراسری و فراگیر مقابله با ویروس منحوس کرونا و با هماهنگی فرمانده محترم گردان امام حسین(ع) شهرستان نمین،رزمندگان گردان جنگ نوین تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با استعداد 4 خودرو سبک و سنگین در شهر مرزی عنبران از توابع شهرستان نمین حاضر گردیده و اقدام به ضدعفونی و سمپاشی و گندزدایی از معابر و اماکن این شهر نمودند.

سید علی تدین فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) گفت : رزمندگان این تیپ از اول شیوع کرونا در سطح استان با امکانات و ادوات و نیروی تخصصی در شهرستان های استان حضور می یابند و به صورت تخصصی اقدام به پاکسازی و ضدعفونی و گندزدایی از سطح معابر و اماکن و محل مسکونی شهروندان می نمایند.

وی از همه مردم شریف استان درخواست نمود که با گوش دادن به توصیه های کارشناسان و متخصصان امر و ماندن در خانه و دوری از از هرگونه اجتماع و ارتباط زمینه را برای از بین بردن و شکست این ویروس منحوس فراهم کنند و در آخر امر هم از همه مردم ولایی و مومن تقاضا نمود که دست به دعا برداشته و استمداد از درگاه خداوند متعال را فراموش ننمایند.

این اقدام رزمندگان سرافراز تیپ 37 و سپاه ناحیه نمین در راستای مقابله با ویروس کرونا مدنظر مردم و مسئولین و مخصوصا بخشدار و امام جمعه شهر عنبران قرار گرفته و از زحمات همه عزیزان تشکر و قدردانی نمودند

ارسال نظرات