خبرهای داغ:
رزمایش بزرگ جهادگران سلامت در ایذه برگزار شد
کد خبر: ۹۲۲۷۷۵۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایذه جناب آقای حسنی جلسه تشکیل مبارزه با ویروس کورنا در 6 اسفند ماه در شهرستان ایذه تشکیل شده همه مسئولین پا باکار هستن و انشالله ضدعفونی کردن خیابانها هم تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت تا این ویروس منحوس نامیمون نامبارک بطور 100 درصد تا از بلاد اسلامی و بلاد مسلمین وخواسته ایران عزیز ما دور بشود .

خواسته حسنی فرمانده ناحیه ایذه به مردم شهرستان ایذه در این شرایط حساس به توصیه های و نظری پزشکی توجه بکنند بهترین مهمترین نقطه امن در خانه ماندن هست خواسته ما در منزل ماندن هست . تا ان شاءلله این چرخه ویروس نامنحوس در شهرستان قطع بشود. تا شرایط زندگی به حالت عادی برگردد. بعد از پایان سخنرانی فرمانده ناحیه و فرماندار شهرستان پاسداران و بسیجیان در مکانهای عبور مرور مردم را ضدعفونی کردند

لامی زاده فرماندار ایذه هم توصه کردند مردم در این شرایط حساس کنونی در منزل بمانند > و توصیه آن هم به بخشداران و مسئولین ادارت به رعایت کردن موارد بهداشتی می باشد در پایان هم عرض نمودند که فرمانداری شهرستان و بخشداران محترم در بخش با تاکید جدیدی به دهیاران به ضد عفونی روستاهای خود در هر هفته 3 بار ضدعفونی می نمایند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها