مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) گفت: جهش تولید همان رونق تولید با سرعت فزون تر و حمایت از سرمایه گذاران داخلی است.
کد خبر: ۹۲۲۷۸۶۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام علی ترکاشوند ضمن تبریک حلول سال جدید  اعیاد شعبانیعه به  بسیجیان دریا دل و پاسدران ولایت با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت:در همین جهت همه ما باید برای تحقق شعار سال تلاش نموده وموانع موجود بر سر راه آن را مرتفع کنیم.

جهش تولید باحمایت همه جانبه از تولید داخلی امکانپذیر است

وی افزود: حمایت همه جانبه از تولید داخلی وجذب وهدایت سرمایه ها در جهت رونق محصولات داخلی می بایست ملاک عمل فعالان اقتصادی باشدتا در اثر کیفی سازی محصولات ایرانی بتوانیم به بازارهای کشورهای همسایه و عرصه های  جهانی دست پیدا بکنیم و شاهد جهش صادرات در میدان عمل باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) یکی از مهم ترین موانع تحقق "جهش تولید" را قاچاق کالا عنوان کرد و اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا بعنوان یک پدیده شوم اقتصادی بایستی بعنوان یک اصل اساسی مورد توجه مسئولان قراربگیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ماه شعبان از عظمت بسیار بالایی است که پیامبر اکرم (ص) و اهل البیت (ع) توجه ویژه ای به اعمال این ماه شریف داشتند و با خواندن ادعیه و گرفتن روزه وانجام اعمال عبادی در مسیر قرب الی الله قدم برمی داشتند و ما نیز به تبعیت از ایشان می بایست این فرصت‌های بی نظیر را مغتنم بشماریم ودر مسیر خود سازی و تزکیه نفس گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها