خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود گفت: دوخت ۸۰۰ ماسک توسط بسیجیان‌ پایگاه حلما و اهدا به صنف فروشندگان جهت توزیع دربین اهالی شهرک ولی عصر(عج) و محله اسلامی قائمیه انجام دادند.
کد خبر: ۹۲۲۷۹۲۵
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
فرشته حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فعالیت های پایگاه های بسیج‌ خواهران این حوزه در راستای مقابله با کرونا اظهار کرد: پایگاه حضرت زهرا (س) تهیه و بسته بندی ۵۰۰ عدد ماسک به تعداد نفرات خانواده های نیازمند محله را انجام و جهت توزیع آماده کرده است.
وی افزود: پایگاه حضرت مریم (س) شهر رویان توزیع بسته حمایتی در جهت کمک به نیازمندان و تهیه پارچه‌ بهداشتی و دوخت ماسک به تعداد ۱۰۰۰ عدد و توزیع در سطح شهر رویان را انجام داد.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) با اشاره به حضور بسیجیان پایگاه ها در دوخت ماسک در کارگاه های کانون جوانان بسیج شاهرود گفت: دوخت ۳۰۰ ماسک دیگر به همت پایگاه فاطمیون و دوخت ۸۰۰ ماسک توسط بسیجیان‌ پایگاه حلما و اهدا به صنف فروشندگان جهت توزیع دربین اهالی شهرک ولی عصر(عج) و محله اسلامی مهدیه انجام دادند.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت های بسیجیان در راستای مقابله با کرونا همچنان ادامه دارد بر توجه به نکات بهداشتی و در خانه ماندن برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا را مورد توجه قرار داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها