فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه از تولید بیش از ۵هزار ماسک در روستای بوئین شهرستان سلطانیه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۰۰۴
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷
سرهنگ سلیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک حلول ماه شعبان اظهار داشت: سپاه شهرستان سلطانیه با شیوع کرونا ویروس، از روز‌های نخست اقدام به تشکیل قرارگاه پدافند زیستی نموده و با همکاری‌هایی که در سطح شهرستان با مسئولین و فرمانداری داشت، جلساتی برای مهار کرونا در سپاه و سطح شهرستان برگزار کرد.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی بسیج سازندگی امروز نیز همچون سایر بحران‌ها و مواقع با آمادگی کامل به میدان آمده‌اند و همگام با مدافعان سلامت در صف مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته‌اند، تصریح کرد:از روز‌های نخست شیوع کرونا، بسیجیان شهرستان سلطانیه با همکاری دهیاران و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بصورت مداوم اقدام به ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد شهرستان و روستا‌های تابعه نموده اند.

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه به تولید ماسک بهداشتی مورد تایید شبکه بهداشت در روستای بوئین با همکاری شهرداری و بسیج ورزشکاران این شهرستان اشاره و تصریح کرد:بیش از ۵ هزار ماسک در این کارگاه تولید و توزیع شده است.

سلیمی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین اقشار نیازمند و کم درآمد این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد:
با توجه به اینکه در بحران کرونا خانوار‌هایی از نظر معیشتی دچار آسیب شدند، این اقلام و بسته‌های معیشتی تامین و توزیع گردید.

وی از اجرای طرح غربالگری و کنترل تب مسافرین ورودی توسط سپاه ناحیه سلطانیه با همکاری شبکه بهداشت و نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد و افزود:علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی، بسیجیان در ورودی این شهرستان به کنترل و بیماریابی کمک کردند.

سلیمی در پایان از آموزش چهره به چهره بیش از یک هزار نفر برای مقابله با کرونا توسط جهادگران خبر داد و افزود:سپاه همانند گذشته به‌همراه سایر مسئولان تا زمان نابودی ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود وبا تمام توان به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کند.
ارسال نظرات