آموزش چهره به چهره ۲۵ هزار زنجانی در مبارزه با کرونا

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: آموزش چهره به چهره ۲۵ هزار نفر برای مبارزه با کرونا توسط جهادگران انجام شده است.
کد خبر: ۹۲۲۸۰۰۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳
فرهاد امندی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: اقدامات گروه‌های جهادی در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، از روز‌های نخستین شیوع این بیماری در کشور آغاز شد.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه از آغاز فعالیت گروه‌های جهادی در زنجان ضدعفونی و گندزدایی ۲ هزار و ۷۰۰ نقطه، اماکن و معابر عمومی و پرتردد در شهر‌ها و روستا‌های تابعه استان انجام شده است، اضافه کرد: تهیه و توزیع ۳۵ هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی با اولویت پخش در مناطق محروم شهری و مراکز درمانی انجام شده است.

وی از آموزش چهره به چهره ۲۵ هزار نفر خبر داد و گفت: ۳۵ کارگاه تولید ماسک با همکاری خیرین و تولیدکنندگان پوشاک و بسیجیان دارای چرخ خیاطی آغاز به کار کرده است.

امندی با اشاره به اینکه کارگاه‌های تولیدی ماسک با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار ماسک تولید و توزیع کرده است، ادامه داد: تولید و توزیع بروشور و پخش در سطح جامعه به تعداد ۱۰ هزار بروشور نیز در این ایام انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه طراحی و بارگذاری پوستر‌های متنوع، جذاب و با موضوعات «در خانه بمانیم» و «نیایش در منزل» و «ورزش‌های قابل اجرا در منزل» در شبکه‌های اجتماعی، کانال‌ها و رسانه‌ها انجام شده است، عنوان کرد: این اقدامات با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های متولی و مسئول با مشارکت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ جهادگر انجام شده است و همچنان ادامه دارد.
ارسال نظرات