طلاب و روحانیون سمنانی در حال تامین تغذیه کادر درمان و بیماران مبتلا به کرونا هستند
کد خبر: ۹۲۲۸۰۱۱
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، گروه جهادی یاوران سلامت طلاب و روحانیون شهرستان سمنان در جبهه مبارزه با کرونا در کنار کادر پزشکی و درمانی شهرستان و استان سمنان در حال تلاش و فعالیت هستند تا به قطع این زنجیره کمک کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی، مسئول امور روحانیون و بسیج طلاب سپاه استان سمنان گفت: گروهی از این طلاب درون بیمارستان کوثر به عنوان کمک کادر درمانی و همیار بیمار در حال تلاش و خدمت رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمانی هستند. گروهی دیگر از این طلاب نیز در حال تهیه آب میوه طبیعی برای بیماران کرونایی بستری هستند که به توصیه دانشگاه علوم پزشکی شهرستان برای بیماران کرونایی مفید است و روزانه حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ لیوان آب میوه طبیعی را با رعایت کلیه اصول بهداشتی تهیه و در اختیار بیمارستان قرار می‌دهند.
حجت الاسلام موسوی همچنین گفت: جمعی از طلاب درون نقاهتگاه‌ها آماده خدمت رسانی به بیمارانی هستند که دوران پس از بستری را طی می‌کنند و نیاز به استراحت و نقاهت دارند و گروه دیگری از روحانیون در وادی السلام‌های شهر‌های استان آماده اند تا در صورت نیاز به امور غسل و کفن و دفن و نماز درگذشتگان احتمالی کرونا رسیدگی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها