خبرهای داغ:
با رمز «یا ابا عبدالله الحسین»؛

رزمایش بیولوژیک شهدای مدافعان سلامت در آذربایجان شرقی آغاز شد

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آغاز این رزمایش گفت: برای ریشه کن کردن این بیماری در کنار عوامل بهداشت و درمان هستیم.
کد خبر: ۹۲۲۸۰۶۴
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرّم، فرمانده سپاه عاشورا نیز در آیین آغاز رزمایش بیولوژیک شهدای مدافعان سلامت آذربایجان شرقی گفت: تمام پاسداران و بسیجیان در کنار کادر درمانی همراه و خادم مردم هستند تا این بیماری را ریشه کن کنیم.

وی با قدردانی از نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی مقابله با حملات بیولوژیکی دشمن با روحیه جهادی را هدف از این رزمایش اعلام کرده و از بکارگیری همه امکانات و نیروهای سپاه استان در این رزمایش خبر داد.

سردار خرم رفع آلودگی های زیستی را از اقدامات این رزمایش که کل سطح شهر تبریز و دیگر شهرهای استان که رزمایش در آنها اجرا میشود؛ دانسته و از مردم خواست به تذکرات بیان شده عمل کنند تا بتوانیم اولین استانی باشیم که این ویروس را ریشه کن می کنیم.

 عملیات این رزمایش توسط قرارگاه منطقه ای عاشورای نیروی زمینی سپاه با اعلام رمز «یا ابا عبدالله الحسین» امروز در تبریز و برخی از شهرهای استان آغاز شده و رفع کامل آلودگی های زیستی از پهنه استان را دنبال می کند.

200 وسیله نقلیه ویژه گندزدایی و ضدعفونی اعم از خودروهای درخش، خودروهای آتش نشانی و موتور سیکلت در رزمایش بیولوژیک شهدای مدافعان سلامت در تبریز بکار گرفته شده اند و 4 هزار نفر از بسیجیان در این عملیات حضور فعال دارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها