فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خبر داد؛
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به تخلف برخی از صنوف و فعالیت آنها در این وضعیت، گفت: تا به امروز 6 صنف متخلف در زنجان پلمپ شده است.
کد خبر: ۹۲۲۸۰۸۳
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ خلخالی در نشست خبری با اشاره به اقدامات پلیس در راستای مقابله با کرونا ویروس، اظهار کرد: نیروی انتظامی برای کنترل خودرو‌های غیر بومی به صورت ویژه و ۲۴ ساعته در ورودی و خروجی‌ها شهر‌ها فعالیت دارد.
وی با اشاره به حضور پلیس در ورودی شهر زنجان، ابراز کرد: پلیس خودرو‌های غیر بومی را که قصد ورود به شهر زنجان را دارند را به سمت آزادراه‌ها هدایت می‌کند و همین امر به نوبه خود موجب کنترل کرونا ویروس می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به فعالیت ۲۱ هزار و ۲۳۳ صنف در زنجان و الزام به تعطیلی تمامی صنوف به غیر از مراکز توزیع مواد غذایی و بهداشتی، تصریح کرد: نیروی انتظامی با ۱۰۰ نفر و ۲۵ دستگاه خودرویی فعالیت صنوف را بررسی می‌کند.
وی با بیان اینکه در چند مدت اخیر به حدود ۲ هزار واحد صنفی تذکر داده شده است، عنوان کرد: ۶ واحد صنفی که قوانین و مقررات مربوطه را رعایت می‌کردند پلمب شد.
خلخالی با اشاره به کلاس‌های آموزشی برای کادر نیروی انتظامی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس، افزود: کلاس‌های آموزشی نیروی انتظامی بسیار موثر بوده است و تمامی کادر نیروی انتظامی زنجان در سلامت کامل هستند.
وی با اشاره به حضور فعال نیروی انتظامی در پیشگیری از این بیماری، ابراز کرد: معابر عمومی توسط یگان‌های ویژه ضد عفونی می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه تلاش نیروی انتظامی به حداقل رساندن زنجیره انتقال این بیماری است، تصریح کرد: اجرای موفق طرح‌های پلیس بسته به مشارکت و همدلی مردم است.
خلخالی با اشاره به اینکه هیچ ممانعتی بر فعالیت صنفی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند وجود ندارد عنوان کرد: صنوف متخلف با برخورد پلیس مواجه خواهند شد.
فرمانده انتظامی زنجان بیان کرد: ۳۰ تا ۴۰ درصد از مردم به توصیه‌ها توجه ندارند و فکر می‌کنند به این بیماری مبتلا نمی‌شوند.
ارسال نظرات