کنترل ورودی‌ها با حجم بالای مسافرت‌ها کار دشواری است

فرماندار درگز گفت: تصمیم داریم در یک پویش مردمی تعدادی از شهروندان را به تیوان ببریم تا از نزدیک شاهد شرایط سخت کنترل مبادی ورودی و متقاعد کردن مسافران برای خودداری از ادامه سفر باشند.
کد خبر: ۹۲۲۸۱۰۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
علی فراهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تاکید بر محدود بودن تردد‌ها در مبادی ورودی شهر درگز از جمله گردنه تیوان اظهار کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا از ورود هر گونه خودرو یا مسافر غیر بومی به درگز جلوگیری کنیم.

وی در پاسخ به گلایه‌های مردمی مبنی بر تردد پلاک‌های غیربومی در سطح شهر تصریح کرد: تصمیم داریم در یک پویش مردمی تعدادی از شهروندان گلایه‌مند را به تیوان ببریم تا متوجه شوند در شرایطی مانند سرمای شب‌های گذشته چگونه می‌شود بیرون ماند و مسافران ورودی را متقاعد کرد تا از ادامه سفر خودداری کنند.

فرماندار درگز تبیین کرد: عده‌ای سعی دارند تمام ایرادات را به عملکرد مسئولین وارد بدانند، اما سوال اینجاست که در شرایط تعطیل بودن تمام مکان‌های اقامتی و هتل ها، مسافران ورودی به شهر در کجا اسکان خواهند داشت؟ آیا غیر از این است که در منزل شهروندان درگزی مستقر خواهند شد؟

فراهی ادامه داد:، اما متاسفانه برخی افراد حاضر نیستند دوستان و آشنایان خود را از مسافرت رفتن منع کنند و دوست دارند مسئولین تمام اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند؛ بدتر از آن افرادی هستند که حاضر نیستند در این روز‌های بحرانی دست از مسافرت رفتن برداشته و در خانه بمانند.

وی ابراز کرد: نتیجه چنین اقداماتی این می‌شود که گاهی روز‌ها ده‌ها خودرو با پلاک‌های ناآشنا و غیربومی در مبادی ورودی شهر تجمع کرده و با اعتراض و هیاهو سعی دارند به هر ترتیبی که هست وارد شهرستان شوند.

این مقام مسئول تشریح کرد: در همین راستا و با هماهنگی‌های صورت گرفته تصمیم داریم روز پنج شنبه از محل مسجد امام حسین (ع) درگز به سمت تیوان حرکت کنیم؛ از همه کسانی هم که تمایل دارند تا از نزدیک شاهد شرایط باشند دعوت می‌کنیم حتما ما را همراهی کنند تا بلکه قضاوت‌های آن‌ها منصفانه‌تر شود.

فراهی در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه این مطلب ده‌ها بار گفته شده، اما باز هم می‌گوییم تنها راه کنترل و پیگشیری از بیماری، به حداقل رساندن ارتباطات و ماندن در خانه است؛ مردم بدانند مسئولین بدون همراهی و کمک آن‌ها توفیق آنچنانی در پیشبرد اهداف خود نخواهند داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار