خواهران بسیجی حوزه حضرت خدیجه(س) در حرکتی آتش به اختیار اقدام به تولید و توزیع بیش از ۷۳۰۰ ماسک رایگان در این شهرستان کردند.
کد خبر: ۹۲۲۸۱۱۴
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) تربت جام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: در این برهه حساس با افزایش شیوع ویروس کرونا برخی از سودجویان از این فرصت استفاده کردند و با احتکار و گرانفروشی ماسک‌ و مواد ضد عفونی، سعی در برهم زدن بازار این محصول داشتند.

وی افزود: به دنبال افزایش تقاضا برای خرید برخی از اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضد عفونی بسیجیان جهادگر و ولایت مدار حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه(س) ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام برای تولید ماسک به منظور رفع این کمبودها پای کار آمد.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) تربت جام اظهار داشت: امروزه خواهران بسیجی جهادگر حوزه مقاومت بسیج خواهران با توجه به منویات مقام معظم رهبری آتش به اختیار به میدان آمده و به یاد دفاع مقدس برای حفظ نظام و مملکت خویش تلاش می کنند.

وی افزود: در حرکتی خودجوش خواهران جهادگر بسیجی این حوزه با تهیه پارچه اقدام به دوخت رایگان تعداد ۷۳۰۰عدد ماسک،۴۰دست لباس جهت بیمارستان و۵۰ بسته مواد شوینده نموده و بین خانواده های نیازمند توزیع گردیده و در طرح غربالگری با شبکه بهداشت و درمان همکاری داشته اند

وهاب زاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه خواهران بسیجی افزود:بانوان سکان داران منازل هستند و با رعایت نکات بهداشتی و ماندن در منزل قطعا می توانند این ویروس را کنترل کرده و از شیوع آن جلوگیری کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها