خبرهای داغ:

رزمایش بیولوژیک سپاه در مقابله باویروس کرونا در استان کرمانشاه

برگزاری رزمایش بیولوژیک و عملیات پاکسازی ودرمان در مقابله با کرونا به همت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف وسپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه.
کد خبر: ۹۲۲۸۱۱۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه :  مهندس  بازوند استاندار کرمانشاه در آئین آغاز رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی و درمان که با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف در مرکز بهداری غرب سپاه پاسداران برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران یک نیروی بسیار توانمند، انقلابی و برخواسته از جامعه است و در تمامی عرصه‌ها در کنار مردم حضور داشته است.

وی افزود: سپاه پاسداران در ایام زلزله و سیل به شکل گسترده و با بسیج تمامی امکانات به یاری مردم آسیب دیده شتافت و امروز هم که این بحران کرونا اتفاق افتاده باز فداکارانه در کنار مردم ایستاده است و برای حفظ سلامت مردم تلاش می‌کند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی و درمان یک کار بزرگ در راستای مقابله با ویروس کرونا است که توسط قرارگاه نجف سپاه پاسداران انجام می‌شود و جای تقدیر بسیار دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در این ایام با دیدن تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های نیروهای سپاه پاسداران، کاملاً امیدوار به مهار هرچه سریع‌تر این بحران شده‌اند و با اطمینان خاطر و آرامش و انگیزه بیشتر در خانه‌ها می‌مانند.

 

 

ارسال نظرات