مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت: رسالت سپاه ،پاسداری از انقلاب و الگو گرفتن از سبک زندگی امام حسین(ع) میباشد.
کد خبر: ۹۲۲۸۱۳۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸
حجت الاسلام طالبی در گفتگو با خبرنگار بسیج؛ ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و نامگذاری این سال به نام جهش تولید توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین مقارنت عید نوروز با اعیاد شعبانیه اظهار داشت:امام حسین (ع) دارای ویژگی‌های ممتازی هستند که بعنوان یک الگوی مهم میتوانیم در زندگی فردی واجتماعی از ایشان بهره ببریم.

وی دفاع از حق، ولایت‌پذیری، داشتن غیرت دینی، پارسایی، طرفداری از حق، خدمتگزار، آماده بودن در لحظات سخت، مردمی بودن، دفاع از آنان، داشتن برخورد مهربانانه با مردم و غضب در برابر دشمنان را از دیگر ویژگی‌های پاسداران نامید و اظهار کرد: آنان فداکاری تا مرز شهادت را برای خود ترسیم کردند و در این راستا خانواده‌های آنان نیز با آنان همراه و همگام هستند. پاسدار واقعی آماده گذشتن از جان در هر صحنه سخت و خطر آفرین برای نظام است.

حجت الاسلام طالبی در پایان با بیان اینکه می‌توان از سیره زندگی امام حسین (ع)، به عنوان الگوی شایسته‌ای بهره‌مند شد که سبب رستگاری انسان‌ها می‌شود، گفت:پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی افتخار عظیمی است که اجری بزرگ در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی دارد.
ارسال نظرات