مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:همانگونه که امام حسین(ع)محافظ و ادامه دهنده نهضت رسول اکرم (ص)بودند،پاسداران انقلاب اسلامی نیز ادامه دهنده و حافظ نهضت امام خمینی(ره)و دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشند.
کد خبر: ۹۲۲۸۱۵۵
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸
حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، افزود:انقلاب شکوهمند اسلامی در بیست و دوم بهمن سال ۱۳۵۷ با عنایت خداوند متعال و حضور همیشه در صحنه مردم انقلابی و رهبری مقتدرانه امام راحل (ره) به پیروزی رسید و انقلاب در دوره‌ای که به پیروزی رسید توطئه‌های دشمنان انقلاب در اوایل پیروزی آن بیشتر شد و جوانان حزب اللهی، انقلابی و گوش به فرمان ولایت به این نتیجه رسیدند که باید از این انقلاب نوپا نگهبانی کنند و این موضوع می‌طلبید که نهادی شکل گیرد که از دستاورد‌های انقلاب دفاع کند.

وی با بیان اینکه برای تبیین فلسفه نامگذاری روز ولادت اباعبدالله الحسین (ع) به نام روز پاسدار در ابتدا می‌بایست به تعریف مفهوم پاسداری بپردازیم، تصریح کرد:پاسداری یعنی حراست و نگهبانی؛ این دو اصل مهم زمانی لازم وضروریست که هدفی با ارزش و مقام والا در جامعه وجود داشته باشد که بتوان از آن حراست و حفاظت نمود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان خاطرنشان کرد:زمانی که ما به هدف دین اسلام که همان انسانیت و رساندن انسان به کمال، توحید و مقابله با شرک است می‌نگریم، به ثروت حراست و حفاظت ونیز نقش پاسداران انقلاب اسلامی پی می‌بریم.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه فلسفه وجودی و حیات امام حسین (ع) در راستای حفاظت و دفاع از دین مبین اسلام بود، خاطرنشان کرد:همانگونه که امام حسین (ع) محافظ و ادامه دهنده نهضت رسول اکرم (ص) بودند، پاسداران انقلاب اسلامی نیز ادامه دهنده و حافظ نهضت امام خمینی (ره) و دستاورد‌های انقلاب اسلامی می‌باشند.

وی ادامه داد:این جمله امام خمینی (ره) که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» برای تعارف یا افزایش روحیه پرسنل سپاه نبوده بلکه فرمایشی مسئولیت آور بوده است و تاکید‌های مکرر ایشان بر بقا و تقویت سپاه را در امنیت گذشته، حال و آینده ترسیم کرده است و تاکید‌های مکرر ایشان بر بقا و تقویت سپاه، گویای اعتقاد و اعتماد عمیق ایشان به این نهاد انقلابی است.

این مسئول با اشاره به اینکه امام حسین (ع) بهترین الگو برای رهروان راه حقیقت است و بایستی دوستداران ایشان در تمام زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از آن حضرت پیروی کنند، تاکید کرد:امام حسین (ع) به عنوان انسان کامل در زمینه اخلاق بهترین اسوه و الگوی ما هستند. مطالعه اخلاق نیک، رفتار ستوده و معاشرت‌های دلنشین آن حضرت با انسان‌های زمان خود، آموزه‌های عالی دینی، اجتماعی و فردی را برای هر انسان آزاده‌ای به ارمغان می‌آورد.
ارسال نظرات