بسیجیان و گروه های جهادی دست به دست هم دادند تا کمبود ماسک را در شهرستان دلگان جبران کنند.
کد خبر: ۹۲۲۸۲۲۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
مسئول بسیج سازندگی سپاه دلگان درگفتگو با خبرنگار ما گفت:: گروه‌های جهادی محمد رسول الله تهران و حضرت سمیه دلگان با همکاری بسیجیان و خیرین با راه اندازی کارگاه تولید ماسک روزانه ۴۰۰ عدد ماسک و ۵۰۰ جفت دستکش یکبار مصرف تولید می‌کنند.

علی بامری افزود: این کارگاه تولید ماسک با توجه به کمبود ماسک و دستکش یکبار مصرف در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا ایجاد شده و محصولات آن با مجوز‌های بهداشتی تولید و به صورت رایگان در اختیار مردم و کادر درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلگان قرار می‌گیرد.

بامری تصریح کرد: در این کارگاه که در روستای حسین آباد لَدی راه اندازی شده ۱۸ نفر خانم داوطلب بسیجی و جهادی در دو شیفت صبح و عصر با ۴ دستگاه چرخ خیاطی با همدلی و یاری رسانی به همنوعان خویش به صورت جهادی ماسک و دستکش یکبار مصرف تولید می‌کنند.

وی اظهار داشت: روزانه بیش از دو هزار ماسک دست دوز توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی در ایرانشهر تولید می‌شود که با تولید و توزیع این ماسک‌ها بار روانی ایجاد شده از کمبود ماسک برطرف می‌شود.

گفتنی است در راستای پیشگیری از شیوع و مبارزه با ویروس کرونا علاوه بر گروه‌های جهادی و بسیجی اقشار مختلف مردم دلگان نیز کسب و کار خویش را تعطیل و به هر نحوی تلاش می‌کنند تا به مانند دستگاه‌های خدمت رسان این ویروس منحوس را شکست دهند.
ارسال نظرات