مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفتگو با «بسیج»:
مسئول بسیج رسانه سپاه تربت حیدریه با اشاره بر اینکه مردم باید آمار مبتلایان به ویروس کرونا را از منابع معتبر دنبال کنند گفت: نقش رسانه‌ها در ایجاد آرامش جامعه بی بدیل است
کد خبر: ۹۲۲۸۲۴۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
  رضا اسدنیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ضمن تقدیر از جامعه‌ی بهداشت و درمان شهرستان اظهار کرد: ملت ایران تاکنون با اتحاد و همدلی از پیچ و خم‌های دشوار تاریخ عبور کرده اند و این بار هم با توکل به خدا و وحدت ویروس منحوس کرونا را که مهمان ناخوانده کشور است شکست خواهند داد.
 
وی افزود: بسیجیان در تعامل با شهرداری و دستگاه‌های دیگر تا تثبیت و کاهش ویروس در شهرستان اقدامات خود را ادامه خواهند داد. اسدنیا تصریح کرد: از جمله اقدامات بسیج آموزش در فضای مجازی، تولید و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده است همچنین تلاش شده است تا مجموعه‌های مردمی که می‌خواستند برای کمک به تسریع روند مبارزه با ویروس کرونا به ما ملحق شوند در قالب ستاد‌های مردمی ساماندهی شوند.
 
مسئول بسیج رسانه تربت حیدریه خاطرنشان کرد: از مردم خواهشمندیم حتی الامکان از خروج از منازل خودداری کنند و چنانچه از منزل خارج می‌شوند نکات بهداشتی را رعایت کنند تا به زودی شاهد ریشه کن شدن این ویروس باشیم.
 
رضا اسدنیا افزود: نقش رسانه‌ها در حفظ آرامش مردم بی بدیل است و رسانه‌های شهرستان همگی در انتقال آمار و اطلاعات دقیق در حال تلاش هستند.
 
وی از مردم خواست تا امار دقیق مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان را تنها از دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه دنبال کنند و به شایعات مجازی توجه نداشته باشند.
 
اسدنیا تصریح کرد: در شرایط کنونی هر چه بر میزان همدلی‌ها و هماهنگی‌ها بین مردم و مسئولان افزوده شود می‌توانیم بر تسریع در نابودی و ریشه‌کنی ویروس کرونا امیدوارتر بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها