توزیع بیش از ۸۰ بسته اقلام ضروری به ارزش ۳۳ میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان داورزن در آستانه ماه شعبان

فرمانده سپاه شهرستان داورزن از توزیع بیش از ۸۰ بسته اقلام ضروری به ارزش ۳۳ میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان داورزن در آستانه ماه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۲۴۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
سرهنگ دوم پاسدار روح الله پسندیده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید افزود: این اقدام ارزشمند به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان و با هدف حمایت از اقشار کم درآمدو بی بضاعت شهرستان داورزن که متاسفانه با شیوع ویروس منحوس کرونا نیز دچار آسیب جدی شدند صورت گرفت.

وی با توجه به توزیع این اقلام در بین تعدادی از خانواده‌های با درآمد پایین و زنان سرپرست خانوار یادآور شد:  هر خانوار در این طرح سبدی به ارزش چهارصد هزار تومان دریافت کردند.

پسندیده ضمن اشاره به اقدامات بسیج سازندگی سپاه شهرستان داورزن که سال گذشته طی چندین مرحله با توزیع بسته‌های غذایی وسبدکالا، لوازم التحریر، اهداء اقلام اساسی جهیزیه باعث کاهش آلام تعدادی از خانواده‌های نیازمند شهرستان گردید افزود: «تشکیل مجمع خیرین» یکی از اقدامات ارزشمندی بود که در سپاه شهرستان داورزن شکل گرفت.
 
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین گرانقدر، از تمامی برادران و خواهران نیکوکار، متدین و خیرین عزیزی که می‌توانند در این حرکت خداپسندانه و ارزشمند موثر واقع شوند، جهت حضور در این مجمع دعوت به همکاری نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار