فرماندار لردگان در جمع پاسداران این شهرستان:

پاسداران از امام شهیدان الگو می گیرند

به مناسبت میلاد امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار جمعی از مسئولین شهرستان لردگان با فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه لردگان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۲۸۲۸۳
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دیدار فرماندار، بخشداران و مسئولین ادارات شهرستان واعضای شورای تامین حضور داشتند.

فرماندارشهرستان لردگان ضمن تبریک میلاد امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار گفت: به حق، چنین روز بزرگی را روز پاسدار گذاشتند چون که پاسداران ما با الگو گیری از امام شهیدان در راه دفاع از انقلاب اسلامی و سیره پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم)جان خود را در کف اخلاص گذاشتند و در برابر هجوم ناجوانمردانه دشمنان مقابله کردند و می کنند.

ملک محمد قربانی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان سپاه ناحیه لردگان گفت: سپاه در شهرستان لردگان که خانواده کوچکی از خانواده بزرگ سپاه است در شرایط حساس و نیاز شهرستان توانست ورود پبدا کند و انصافا زحمات زیادی در راه امنیت، فرهنگ و تربیت کشیدند.

وی ادامه داد: اخیرا گروه های جهادی، بسیجیان وخانواده سپاه در راه مقابله با انتشار ویروس کرونا زحمات زیادی کشیدند و خدمات ارزنده ای به مردم ارائه دادند و به صورت شبانه روز در همه عرصه های جهاد حاضر بودند که این خصلت برگرفته از همان اصل هدف تاسیس سپاه پاسداران می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار