فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه:

سپاه پاسداران الگوی ولایت‌مداری جامعه است

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه گفت: پاسداران به عنوان شجره طیبه برای پاسداری از آرمان های اسلامی و انقلابی در هر نقطه از جهان که نیاز باشد، نقش آفرینی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۲۲۸۳۳۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
سرهنگ سلیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج؛ ضمن تبریک سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار به کلیه پاسداران سبز پوش حریم ولایت علویی اظهار داشت:به فرمود: ه مقام معظم رهبری سپاه مجموعه نظامی نیست، مجموعه‌ای است که وجودش امروز برای کشور و ملت ایران و همه هدف‌های ولایی که این ملت برای خودش ترسیم کرده است لازم است.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین و مهم‌ترین آرمان سپاه پاسداران، حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد:دشمنان سال‌هاست که به دنبال خدشه‌دار کردن جایگاه مردمی و محبوب سپاه پاسداران در داخل و خارج از کشور هستند، اما راه به جایی نبرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه با تاکید بر این‌که پاسداری، افتخار و رسالتی بزرگ برای پاسداران سپاه در نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، رسالت بزرگ پاسداران است.

وی با تأکید بر این‌که بصیرت‌افزایی، ولایت‌مداری و عمل در لحظه از جمله وظایف خطیر پاسداران سپاه در عصر حاضر است، تصریح کرد: رصد مشکلات جامعه و حضور فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و صحنه‌های بزرگ جامعه از رسالت‌های مهم سپاه و پاسداران ولایتمدار نظام اسلامی است.

سلیمی با اشاره به این‌که سالروز میلاد امام حسین (ع) به حق با عنوان روز پاسدار نام‌گذاری شده است، گفت: امام راحل (ره) با درایت حکیمانه خود این شجره را پایه گذاری و تاسیس کرده و مردم و نظام اسلامی اکنون از برکات آن بهره‌مند هستند.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران ملجا و پناهگاه مستضعفان، ظلم‌ستیزان، عدالت‌خواهان جهان است، تصریح کرد: اکنون انقلاب اسلامی در دوران طلایی خود بوده و به پشتوانه مردم، رهبری‌های داهیانه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب در اوج اقتدار قرار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم توانایی اجرای برخی برنامه‌های جمعی ایام شعبانیه‌ی خاص و متمایزی نسبت به سال‌های گذشته داشته ایم، افزود:
سپاه همواره در کنار مردم و با مردم بوده است چه در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و چه در جنگ با ویروس کرونا که هم جان مردم ما و هم اقتصاد ما رو هدف قرار داده است.

سلیمی در پایان گفت: سپاه پاسداران شهرستان سلطانیه با تمام توان به یاری اهالی محترم آسیب دیده شتافته و از هیچ کمکی جهت یاری رسانی دریغ نمیکند.
ارسال نظرات