خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان:
حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه قوه قضاییه موانع رشد تولید از جمله واردات بی رویه را برطرف کند، گفت: انتظار مردم دیدن رشد تولید سر سفره‌ها است.
کد خبر: ۹۲۲۸۳۵۴
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، با اشاره به نامگذاری سال جدید اظهار داشت: شکل گیری تمدن نوین اسلامی نیازمند سرآمدی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی است، طی ۴ دهه انقلاب اسلامی توانستیم در حوزه سیاسی ابرقدرت باشیم تا آنجا که بدون نظر جمهوری اسلامی هیچ معادله جهانی قابل حل نیست.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) استان با بیان اینکه در حوزه فرهنگ به اعتراف غربی ها، جهان را در پیچش تاریخی قرار دادیم، عنوان داشت: از سوی غرب، ۴۰۰ سال بی دینی در جهان تبلیغ شد، اما جمهوری اسلامی توانست جهان را به سوی معنویت گرایی سوق دهد تا آنجا که در شرایط کنونی تلاش دنیای استکبار جلوگیری و کنترل موج معنویت گرایی است.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه در بحث نظامی شاهد تحول شگرف هستیم، خاطرنشان کرد: کشور از قدرت بازدارندگی فوق العاده‌ای برخوردار است و به اعتراف غربی‌ها جزو ۱۰ کشور نخست است، اما در حوزه اقتصاد چندان پیشرفتی حاصل نشد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد از سوی استعمار ۲۰۰ سال عقب نگه داشته شدیم، ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی وابستگی صددرصدی به نفت داشتیم، پس از انقلاب اسلامی دولت های تکنوکرات‌ و لیبرال‌ علی رغم تأکیدهای رهبر انقلاب مبنی بر عدم وابستگی به نفت، کاری نکردند؛ از این رو رهبری برای رهایی از نفت، سال های اخیر با محوریت مسائل اقتصادی نامگذاری کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) استان با بیان اینکه طی سال‌های اخیر شاهد جهش‌هایی در حوزه اقتصاد بودیم، اضافه کرد: بسیاری از کارخانه‌های تعطیل شده، دوباره فعال شده و یا اینکه کارخانه‌های دیگری راه اندازی شدند؛ نباید به چنین دستاورد‌هایی راضی شد.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه باید در همه حوزه‌ها ابرقدرت منطقه‌ای و جهانی شد، تصریح کرد: در بحث کرونا همه ابرقدرت‌ها مستأصل شده و مردمان شان به جان یکدیگر افتادند، اما در ایران اسلامی افزون بر راه اندازی بیمارستان‌های آماده برای بستری مبتلایان و تولید ماسک، شاهد ساخت کیت تشخیص به همت جوانان ایرانی هستیم.

وی با بیان اینکه در زمینه تحقق شعار‌های سال اقدامات خوب، اما ناکافی صورت گرفته است، عنوان داشت: همانگونه که در زمینه‌های علمی شاهد جهش‌های فوق العاده هستیم، در تولید نیز جهش هایی صورت می گیرد، شیرینی جهش تولید سر سفره‌های مردم احساس خواهد شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) استان انتظار مردم را دیده شدن رشد تولید سر سفره‌ها است، ادامه داد: جهش تولید نیازمند همراهی نخبگان، دولتمردان و مردم است، قوه مقننه قوانین دست و پاگیر برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان را اصلاح کند و قوه قضاییه موانع رشد تولید از جمله واردات بی رویه کالا را برطرف نماید.

حجت الاسلام رستگار با اشاره بر ضرورت تأمین اعتبارات لازم برای تولیدکنندگان، اظهار داشت: بازگشت چندین هزار میلیارد به بیت المال در این باره راهگشا است،ضمن اینکه مردم با دوری از تفکر غلط خرید کالای خارجی در کنار روی آوردن به خرید کالای ایرانی در جهش تولید گام بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها