خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) آرادان:
سروان پاسدار سعید رضایی از بسته بندی و توزیع 7 هزار ماسک در بین مردم شهرستان آرادان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۳۵۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

سروان پاسدار سعید رضایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)  ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آرادان در گفتگو با خبرنگار بسیج از آرادان با اشاره به اقدامات حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام شهر آرادان در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در سطح شهر آرادان و روستاهای تابعه گفت: در این راستا 7 هزار ماسک بسته بندی و در بین مردم شهرستان آردان توزیع شد.

او با اشاره به کنترل ورودی شهرستان آرادان برای مقابله با ویروس کرونا افزود: لباس بیمارستانی توسط کمیته بانوان محله اسلامی امامزاده سلطان شاه نظر(ع) شهر آرادان نیز تهیه و توزیع شد.

سروان سعید رضایی از سرکشی از کارگاه تولید ماسک در آردان خبر داد و تصریح کرد: تشویق بسیجیان و مردم به ثبت نام در سامانه سلامت در وب سایت وزارت بهداشت نیز از اقداماتی است که در این شهرستان صورت گرفته است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آرادان از حضور بسیجیان در کلاس آموزشی طرح ملی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: ضدعفونی کردن خیابان ها و اماکن عمومی شهرستان توسط بسیجیان برای مقابله با کرونا در آرادان انجام شد.

او از توزیع ماسک در محله اسلامی امامزاده سلطان شاه نظر(ع) شهر آرادان خبر داد و افزود: پیگیری انتشار اخبار و تصاویر توزیع ماسک در خبرگزاری های استان نیز در آرادان صورت پذیرفته است.

سروان سعید رضایی در پایان گفت: راه اندازی گروه های جهادی خدمت توسط هیت ریحانه الحسین سلام الله علیه در محله اسلامی امامزاده سلطان شاه نظر(ع) شهر آرادان نیز برای مقابله با کرونا صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها