خبرهای داغ:
فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه گفت: نیروهای دلسوز این مجموعه تا مهار کامل بیماری کرونا کنار مردم خواهند بود.
کد خبر: ۹۲۲۸۳۶۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

سردار علی نجفوند جمعه در گفت و گو با خبرنگار بسیج افزود: مردم باید مطمئن باشند سپاه همچون گذشته در سختی ها و حوادث تا شکست کرونا در کنار آن ها است.
وی از آغاز عملیات بیولوژیک در سطح استان خوزستان خبر داد و گفت: این عملیات با نام شهدای مدافع سلامت و با دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه به مجموعه قرارگاه کربلا آغاز شده است .

وی افزود: این طرح با هدف گندزدایی و ضد عفونی بیمارستان ها، ایستگاه های راه آهن و پایانه های مسافربری، معابر و ادارات با حضور یگان های تابعه قرارگاه کربلا در حال اجرا است.
فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی عج نیروی زمینی سپاه افزود: تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی (ع)، تیپ تکاور حضرت مهدی (عج)، تیپ زرهی حضرت حجت (عج)، گروه توپخانه ۶۴ الحدید، تیپ ۴۸ کوهستان کهگیلویه و بویر احمد، لشکر مردم پایه ۷ حضرت ولی عصر (عج) و تیپ مردم پایه ۵۷ ابولفضل (ع) لرستان ، گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت بروجرد ، یگان های جنگ نوین شرکت کننده در این عملیات هستند.

وی اظهار داشت: بخشی از این عملیات در اهواز اجرا شده و پس از پاکسازی و ضد عفونی کامل اهواز هر یگان شهرهای تابعه ی خود را با ماشین آلات و دستگاه های کاملا تخصصی با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا ضد عفونی می کند.

سردار نجفوند تصریح کرد: ضدعفونی اماکن مذکور تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و یگان جنگ نوین و گردان بهداری تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) پاکسازی محیط، گندزدایی و ضدعفونی شهرهای شوشتر، گتوند، دزفول، اندیمشک و شوش را انجام می دهد.
وی گفت: عملیات ضدعفونی مناطق مختلف شهرستان اندیمشک نیز با همکاری تیپ حضرت مهدی (عج) در چند مرحله اجرا شده است.
وی مشارکت مردم برای برون رفت از بحران کرونا را ضروری دانست و افزود: با توکل بر خدا و با همدلی و تلاش جمعی مسئولین و مردم از این بحران عبور خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها