خبرهای داغ:
آیت‌الله حسینی‌بوشهری گفت:برای مقابله با بیماری کرونا دستوراتی که وزارت بهداشت و پزشکان می‌دهند مورد تاکید باشد.
کد خبر: ۹۲۲۸۳۶۵
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: برای مقابله با بیماری کرونا دستوراتی که وزارت بهداشت و پزشکان می‌دهند مورد تاکید باشد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی افزود: بیماری کرونا مُسری است وهرگونه سهل انگاری عواقب خوبی ندارد.

امام جمعه قم عنوان کرد: موضوعی که باید مدنظر باشد هراس و ترس از جامعه دور شود، متاسفانه تبلیغات بیرون مرز‌های کشور و فضایی که در جامعه شکل گرفته فضای ترس و وحشت در جامعه ایجاد شده و مردم باید احتیاط کرده و رعایت نکات بهداشتی مورد تاکید باشد.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: مردم باید نسبت به رعایت بهداشت اهتمام داشته باشند و بی‌احتیاطی و بی‌توجهی نکنند، همچنین اهتمام ویژه‌ای نسبت به ادعیه داشته باشند به خصوص زیارت عاشورا که نسبت به آن سفارش زیادی شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید در کنار رعایت مسائل بهداشتی به گنجینه گرانبهای دعا تکیه کنیم، در این زمینه دعا‌هایی وارد شده است و سیره پیشوایان دینی این بوده که در هنکام گرفتاری و بلا متوسل به ادعیه می‌شدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به نقش دعا در رفع بلا یادآورشد: دعا موضوعی است که می‌تواند رابطه انسان با خدا را نزدیک‌تر کرده و سبب رفع بلا شود، مردم باید یک پارچه دست به دعا بردارند و ان‌شاالله امیداوریم با رعایت نکات بهداشتی ویروس کرونا ریشه کن شود.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها