خبرهای داغ:
استاندار همدان گفت: معنویت و اخلاص پاسداران در کنار حضور تأثیرگذار، باعث فعالیت‌های جدی و اثربخش شده است بنابراین از همکاری و تلاش مجموعه سپاه و بسیج استان با تمام وجود سپاسگزار هستیم.
کد خبر: ۹۲۲۸۳۹۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

معنویت و اخلاص و حضور تأثیرگذار پاسداران  باعث فعالیت‌های اثربخشی شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدسعید شاهرخی در دیدار با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت روز پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند نظام است بنابراین قدردان تلاش‌های پاسداران هستیم.

وی بیان کرد: حضور ارزشمند و تأثیرگذار سپاه در عرصه های مختلف مصداق عینی تحقق کلام امام راحل (ره) مبنی بر «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» است.

استاندار همدان با اشاره به نقش برجسته سپاه در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، حُسن انتخاب میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار را به سبزپوشان سپاه تبریک گفت و تاکید کرد: در استان همدان نیز نیروهای سپاه انصارالحسین (ع) یکی از بازوان توانمند برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی هستند.

وی ادامه داد: معنویت و اخلاص پاسداران در کنار حضور تأثیرگذار، باعث فعالیت‌های جدی و اثربخش شده است بنابراین از همکاری و تلاش مجموعه سپاه و بسیج استان با تمام وجود سپاسگزار هستیم.

در این دیدار معاونان استاندار نیز حضور داشتند و سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز به بیان بخشی از فعالیت‌های این مجموعه پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات