با حضور پزشکان گروه جهادی انصار المهدی(عج) و بسیجیان حوزه ۱۲۱ شهید باکری کرج سپاه ناحیه امام حسین(ع) میزان حرارت بدن و تب افراد ورودی اتوبان تهران به قزوین برای مقابله با شیوع ویروس کرونا سنجش می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۸۳۹۷
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید باکری کرج گفت: با توجه به ابلاغ فرمانده محترم سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج اجرای طرح تردد خودرو های غیر بومی به استان البرز در منطقه سر زمینی این حوزه اجرا شد.

وی بیان کرد: از ساعت ۷ صبح لغایت تا ساعت ۲۴ اجرای این طرح در ورودی مهر ویلا و زیر گذر ایت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد و از خودرو های غیر بومی به شهر کرج جلو گیری به عمل آمد.

وی افزود: در این طرح بالغ بر ۵۰۰۰ هزار خودرو به همراه سرنشینان آن توسط تیم پزشکی گروه جهادی انصار المهدی(عج) بسیج سازندگی این حوزه مورد تست غربالگری ویروس منحوس کرونا قرار گرفتند و موارد مشکوک توسط عزیزان اداره بهداشت به مراکز درمانی معرفی شدند.

فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید باکری کرج ادامه داد:در حاشیه این طرح تعداد ۱۰۰۰ عدد ماسک و دستگش لاتکس رایگان در محل به صورت رایگان نیز توزیع شد که به حمد الله شهروندان عزیز کرجی از طرح غربالگری و ورود خوردوهای غیر بومی به شهر کرج استقبال کردند.

وی در آخر افزود: هدف از این طرح ارتقای سطح سلامت شهر کرج است و این طرح تا ۱۶ فروردین به صورت ۲۴ ساعت در این گذر گاه اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات