خبرهای داغ:
فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) گفت: تا نابودی و ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا تمامی افراد لشکر امام حسین، یگان‌های سپاه، نیروی زمینی، قرارگاه سیدالشهدا، سپاه صاحب‌الزمان (عج)و بسیجیان فعالیت خود را ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۴۲۷
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرهنگ محمد هاشم‌پور پیش از ظهر امروز در رزمایش دفاع بیولوژیک در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مقابله با کرونا ویروس، اظهار داشت:  لشکر 14 امام حسین (ع) با 3 گردان و تجهیزات خاص در پیشگیری، مقابله و کنترل این ویروس منحوس در خدمت مردم اصفهان است.

وی افزود: تعداد زیادی از بسیجیان در قالب گردان‌های امام حسین(ع) در این ماموریت شرکت دارند که  یگان امام حسین  (ع) شامل دستگاههای روتست، درخش و دستگاه‌های سم پاشی که در داخل آن از مواد ضدعفونی استفاده می‌شود، حضور دارند.

 فرمانده لشکر 14 امام حسین(ع) گفت: سپاه پاسداران برای  مردم و با مردم بوده و این کار بزرگ را در راستای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده و از مردم شریف اصفهان دفاع می‌کنند.

وی تصریح کرد: از روز ورود کرونا به اصفهان، لشکر 14 امام حسین (ع) به اتفاق مابقی نیروهای بسیجی و سپاهی در راستای مقابله با این ویروس اقدامات پیشگیری بسیاری به طور شبانه‌روزی انجام دادند.

سرهنگ هاشم‌پور ادامه داد: آنها به طور مستمر در حال فعالیت هستند ولی امروز یک رزمایش منسجم برگزار می‌شود و از این به بعد در هر جایی از استان اصفهان لازم باشد لشکر امام حسین (ع)  و مابقی یگان‌های سپاه، نیروی زمینی، قرارگاه سیدالشهدا، سپاه صاحب الزمان  (عج) و بسیجیان  که در مناطق مختلف حضور دارند برای مقابله با این ویروس فعالیت شبانه‌روزی خود را تا نابودی این ویروس ادامه خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها