گروه جهادی کارگران شرکت آذرآب اراک در خط مقدم مبارزه با کرونا

کارگران شرکت آذرآب اراک کار شایسته انجام داده و در فراخوانی اعلام کردند که رایگان وسایل منزل کادر درمان را تعمیر خواهند کرد.
کد خبر: ۹۲۲۸۴۲۸
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛اسم شرکت آذرآب که به گوش می رسد ناخودآگاه به یاد تجمعات و تظاهرات کارگران این شرکت در آبان ماه سال ۹۸ در اعتراض به حقوق و مزایایشان می افتیم. اما این بار به طریقی دیگر این کارگران رسانه ای شدند. از دل همین کارگران معترض، گروه جهادی شهید مسلمی شکل گرفته است و در حال خدمت رسانی به مردم می باشد.

با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و جهت یاری رساندن به خانواده محترم کادر درمان، شرکت آذرآب و اعضا فنی گروه جهادی شهید مسلمی شرکت آذرآب کارهای ضروری تعمیرات( آبگرمکن،ماشین لباسشویی و… ) منازل این عزیزان و همکاران خود در آذرآب را بدون دریافت دستمزد و در اسرع وقت انجام می دهد.

لازم به ذکر است گروه جهادی شهید مسلمی در سال ۹۶ آعاز به کار کرد و اکنون با ۸۵ نفر در حال خدمت رسانی به مردم است. از فعالیت‌های این گروه می توان به فعالیتهای عمرانی (نصب سازه،صندوق قرض الحسنه،تحت پوشش داشتن ۳۰ خانوار بی بضاعت، تعمیرات لوازم خانگی ،صنعتی ،تهیه لوازم التحریر،تولید وتوزیع ماسک، گندزدایی شرکت آذرآب و سطح شهر با همکاری مجمع جهادی استان و ادرات مرتبط،تهیه و توزیع پک غذایی برای بیماران نیازمند درگیر بیماری کرونا،اهدا گل به کادر درمانی درگیر با بیماران کرونایی و … اشاره کرد.

در فراخوان جدید گروه جهادی شهید مسلمی آمده است که هر کدام از کادر درمان محترم که نیاز به‌ خدمات تعمیراتی داشته باشند می توانند با ارسال پیامک به شماره ۰۹۱۸۳۶۳۶۳۸۰ از خدمات جهادی این گروه بهره مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار