خبرهای داغ:
حبیبی گفت: همچنین ۴۸۷ هزار ماسک پزشکی و معمولی در سه واحد استان تولید و در سطح استان توزیع شده است و ۲۷ کارگاه مربوط به سپاه، روزانه ۲۰ هزار ماسک در استان تولید می کنند.
کد خبر: ۹۲۲۸۴۳۶
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸

ستاد پیشگیری و مقابله با بحران کرونای استان قزوین با فعالیت های مختلف و به کار گیری ظرفیت های استان توانسته به مشکلات رسیدگی کند، بخش قابل توجهی از مایحتاج مورد نیاز بهداشت و درمان عملکرد قابل قبولی داشته به طوری که بخشی از مواد مورد نیاز سایر استانها را نیز تامین کرده، خبر گزاری بسیج در خصوص عملکرد ستاد پیشگیری ومقابله با بحران کرونای استان قزوین گزارشی تهیه کرده که از نظر می گذرد.

 

منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در خصوص عملکرد استان قزوین در مواجهه با کرونا می گوید: قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده در استان در مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: ۵۳ درصد جمعیت استان بالغ بر ۶۵۲ هزار و ۵۱۴ نفر به صورت غیرحضوری توسط مراقبین بهداشت پایش شدند.

 

وی ضمن اشاره به تولید ملزومات پیشگیری از بیماری کرونا در استان افزود: یک میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۸۰ لیتر الکل طبی ۹۶ درصد در دو واحد استان تولید شده که ۳۸۵ هزار و ۵۰۰ لیتر مصرف استان و ۸۹۰ هزار و ۹۸۰ لیتر بر اساس نظر ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا به خارج از استان ارسال شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: ۲۶ واحد تولیدی استان، ۸۳۸ هزار و ۵۸۴ لیتر مواد ضدعفونی کننده سطوح و پوست، ژل تولید کردند که ۴۶۲ هزار و ۶۸۸ لیتر آن در استان توزیع و ۳۷۵ هزار و ۹۱۶ لیتر بر اساس نظر ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا به استان های دیگر ارسال شده است.

حبیبی گفت: همچنین ۴۸۷ هزار ماسک پزشکی و معمولی در سه واحد استان تولید و در سطح استان توزیع شده است و ۲۷ کارگاه مربوط به سپاه، روزانه ۲۰ هزار ماسک در استان تولید می کنند.

 

محمد رضایی از شهروندان قزوین در باره اتفاقات پیرامون کرونا و پیشگیری آن می گوید: ابتدا نوعی آشفتگی و حرکت به سمت بازار سیاه پیش رفت به طوری که هرعدد ماسک ۲۵ هزارتومان پیش رفت و برخی از اقلام کمیاب شد، با ورود سپاه استان، مبارزه با احتکار اقلام ضروری و مواد اولیه مورد نیاز مردم بازار و مدیریت به سمت آرامش پیشرفت و امروز برای تهیه اقلام پیشگیری و ضدعفونی کننده مشکلات اولیه بدو بحران دیده نمی شود.

احمدی از فرهنگیان باز نشسته می گوید: دولت در خصوص بحران کرونا به تنهایی نمی تواند موفق عمل کند، ساختار و نیروی انسانی کافی در اختیار ندارد،اتحاد و همبستگی که دولت در زمینه مقابله با بحران کرونا ایجاد کرد باید در زمینه های مختلف اقتصادی و سیاسی اعمال شود و تمام ظرفیت ها برای پیشرفت کشور به کار گرفته شود، بهداشت و درمان ایران بهتر از کشورهای مدعی عمل کرد که جای تشکر و قدر دانی دارد.

کرونا به عنوان یک بحران و بیماری جنگ تمام عیاری در در حوزه بیولوژیک اعمال کرد، کشور موقعیت هایی که در بحران ها هست در خود فرصت ها نیست، حرکت کشور به سمت بزرگترین رزمایش بیولوژیک و جنگ میکروبی نشان دهنده قدرت روز افزون ایران نسبت به تمام کشورهای مدعی نوعی امیدواری ایجاد کرد، قطع زنجیره اپیدمی ویروس کرونا نیاز به همدلی و پیشگیری مردم و مسئولین دارند.

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها