نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه ایران به کمک آمریکا برای کنترل کرونا ویروس نیازی ندارد و آمریکایی‌ها بهتر است به فکر مردم بیچاره خود باشند، گفت: دشمنان برای تخریب سپاه در بین مردم ایران و جهان از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند.
کد خبر: ۹۲۲۸۴۴۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی با اشاره به لزوم اقدامات پیشگیرانه از کرونا ویروس اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند لازم است اقدامات سخت‌تری در این زمینه اعمال شود.

وی با بیان اینکه فرمایش معظم له رعایت موارد پیشگیرانه برای کاهش ابتلا به کرونا بود که یکی از مهمترین موارد ماندن در خانه است،افزود: بنده حتی به دیدن والده‌ام هم نرفتم تا تبعیت کرده باشم، همه  باید ملتزم به پیشگیری باشیم تا چرخه شیوع بیماری ویروسی کرونا  از بین برود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به پیشنهاد آمریکا برای کمک به ایران در کنترل ویروس کرونا،بیان کرد:  دشمنی، دشمنان هرگز تمام نمی‌شود و از طرفی تحریم و از سویی دیگر ژست انساندوستانه می‌گیرند،اگر این کشورها راست میگویند دست از جنایت علیه ملل دنیا بردارند و به مردم بیچاره خودشان برسند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه آنها ادعای کمک به ریشه کن شدن کرونا در ایران را دارند، خاطرنشان کرد: چرا به ایتالیا و اسپانیا  رسیدگی نمی‌کنند  و  سروصدا راه انداخته‌اند که ایران کمک را نپذیرفت،  ایران به  کمک شما نیاز ندارد  و بهتر از امکاناتی که شما در صدد دادن آن به ایران هستید در ایران پیدا می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ظرفیت‌ها برای مهار ویروس کرونا به کار گرفته شده است، بیان کرد:  ما در حوزه پزشکی و کادر درمان و تجهیزات چیزی کم نداریم، اگر راست می‌گویید تحریم را بردارید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز از طلاب جهادگر برای تدفین شرعی بیماران کرونایی تقدیر کرد و افزود:  همه‌چیز عالم باید برای ما درس باشد و از همه‌چیز باید عبرت بگیریم، همین ویروس کرونا را گذشته از جنبه‌های بیماری و بلا بودن  از این منظر ببینید که چگونه عادلانه رفتار می‌کند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه کاش بعضی مدیران ما این‌گونه عمل می‌کردند، گفت: جا دارد بار دیگر از کادر درمانی استان و همه عزیزانی که شبانه‌روز تلاش می‌کنند، به‌ویژه از طلاب و دانشجویان جهادی عزیز که از کارهای مفصل آنان در جبران کاستی‌ها و بعضاً ضعف مدیریت‌ها خستگی‌ناپذیر فعالیت دارند تا مردم آسیب کمتری ببینند تشکر میکنم.

حسینی‌همدانی با اشاره به سوم شعبان، ولادت نورانی سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)  و روز پاسدار افزود: موج سهمگین توطئه در جبهه‏ای وسیع علیه انقلاب نوپای اسلامی به‏ پاخاست، برای پاسداری‏ از انقلاب و مقاومت در مقابل این جنگ نابرابر همه‌جانبه هیچ الگویی شایسته‏ تر از الگوی حسینی وجود نداشت.

امام جمعه کرج  با بیان اینکه الگویی که در تداوم و بقای‏ انقلاب کارایی داشته و دارد  این الگو است که توانست در دوران دفاع مقدس موثر باشد،گفت:  سپاه در مقابله با گروهک‏‌های تروریستی و ضدانقلاب و فتنه‏‌های پیچیده داخلی کارایی خود را نشان داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه سپاه به‏ عنوان بازوی توانمند رهبری‏ و نظام در مقابله با انواع تهدیدات و توطئه‏ها  است،تصریح کرد: سپاه نیروی انقلابی است که در هر عرصه‏ ای بر اساس نیاز انقلاب و به‏ صورت قانونمند اقدام میکند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه این اقدامات می‌تواند به اقتضای شرایط، ماهیت‏ نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و در این روزهای سخت بهداشتی داشته باشد،ادامه داد: وقتی نهادهای خارجی با بوق و کرنا می‌خواهند 48 تخت بیمارستانی برپا کنند سپاه در یک فقره  2 هزار  تخت برپا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت‏‌های سپاه در طی این سالیان متمادی، در همین حرکت عاشورایی و حسین گونه آنان نهفته است، در شرایطی که سپاه پاسداران با هزینه‌های گزاف مورد تهاجم بیگانگان و دشمنان انقلاب اسلامی و جریان‏ های ضدانقلاب و صهیونیست‏‌ها، استعمارگران اروپایی و مرتجعان منطقه و گاهی دوستان نادان قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود که چهره خدوم آن را تخریب کنند ، روز پاسدار فرصت مغتنمی برای شناخت بیشتر سپاه و رسالت این نهاد انقلابی‏ از جهت نقش و عملکرد به‌ویژه برای جوانان در آغاز دهه پنجم انقلاب است.

وی با اشاره به ولادت حضرت عباس (ع)  و روز جانباز افزود:  جانبازان انقلاب بهترین سرمایه‌های وجودی خود را درراه اعتلای اسلام و انقلاب ایثار کردند و عزیزانی هستند که از وادی شهادت به تقدیر الهی به دنیا برگشته‌اند تا الگوی دیگران باشند و تلخی ماندن را با شیرینی ادای تکلیف جبران کنند و راه را به بازماندگان نشان دهند .

امام جمعه کرج با اشاره به  پنجم شعبان ولادت امام سجاد (ع)  و آغاز دهه مهدویت نیز اظهار داشت: معمولا سیره ‏نویسان وقتی به زندگی امام سجاد (ع)  می‌رسند، بیشتر بر ابعاد عرفانی و معنوی زندگی آن حضرت تاکید می‏کنند و با سیره سیاسی امام کاری ندارند و حتی گاهی این دیدگاه ‏ترویج می‏ گردد که امام به خاطر بیماری‏شان موقت که به مصلحت الهی در مقطعی کوتاه داشته‌اند به‌دوراز مسایل سیاسی و اجتماعی عصر خود بوده ‏اند.

وی با اشاره به یوم‌الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی گفت : این روز ، یکی از روزهای مهم در تاریخ ایران اسلامی است، در این روز بارای اکثریت قاطع مردم، در پی مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی مردم، نظام سیاسی کشور   پس از 2 هزار و 500 سال سلطه  پادشاهی ظالمانه، از بین رفت و نظام جمهوری اسلامی و مردمی استقرار یافت.

امام جمعه کرج بیان داشت : نظام جمهوری اسلامی  توانست بعد از قرن‌ها تئوری جدایی دین از سیاست را از بین ببرد،در آستانه اولین سال از دهه‏  پنجم جمهوری اسلامی، از خدای تعالی درخواست می‌کنیم جوانان غیور و عزیز ایران اسلامی را در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم و تحقق تمدن نوین اسلامی موفق نماید.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال جهش تولید عنوان کرد: قطعا بیانات رهبری در روز سوم فروردین را موردتوجه قرار دادید و تکرار بیان ایشان راجع به قوی شدن ایران در افزایش جمعیت، فضای مجازی، بهداشت و درمان و  اقتصاد که همه این‌ها با توجه به‌عنوان سال که جهش تولید است محقق  می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها