غربالگری سلامت جمعیت بخش قلعه نو

خبرگزاری بسیج: تمام ادارات و امکانات بخش قلعه نو و نیروهای مردمی و سمن ها در جهت کنترل ومقابله با کووید۱۹ در خدمت ستاد مقابله با ویروس کرونا و غربالگری سلامت هستند.
کد خبر: ۹۲۲۸۴۹۸
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶

به گزارش روابط عمومی بخشداری قلعه نو؛علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو با اعلام این خبر اظهار داشت: ازتمام امکانات بخش قلعه نو از جمله توانمندی بخشداری، دهیاری ها، بسیج قلعه نو، کلانتری و نیروهای مردمی و سمن ها در جهت کنترل ومقابله با کوید۱۹ در خدمت ستاد مقابله با ویروس کرونا و غربالگری سلامت می باشد وتاکید کرد مردم بخش قلعه نو جهت کنترل ویروس کرونا در خانه بمانند.

 

وی افزود: فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری در قلعه نو و روستاهای تابعه و مراجعه و تجمع مردم در این واحدها را از جمله دلایل افزایش ابتلاء به ویروس کرونا اعلام و اضافه کرد: فعالیت تمامی واحدهای صنفی به جز واحدهای تأمین مایحتاج ضروری ممنوع بوده و مقررات منع فعالیت این واحدها ابلاغ شده و با افراد خاطی به طور قانونی برخورد می‌شود.

بخشدار قلعه نو همچنین با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم فروردین روز طبیعت نسبت به حضور مردم در اماکن عمومی، بوستان‌ها و طبیعت هشدار داد و به اعضای شورا، و دهیاران تاکید کرد تا در این زمینه نظارت جدی داشته باشند

صادقی تاکید کرد: رعایت بهداشت از توصیه‌های مؤکد دین اسلام و حق الناس است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار