ایرج زنده بودی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم در پی همکاری و تعامل سپاه و بسیج  در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پیام تقدیری صادر کردند.
کد خبر: ۹۲۲۸۵۱۲
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
امروز در یک نبرد سخت و سنگین در مقابل دشمنی قرار گرفته ایم که شاید مبارزه با آن سخت‌تر از روز‌های جنگ و دفاع مقدسی است که خود افتخار حضور داشته ام.

ولی در این برهه رزمندگانی که میادین جنگ را ندیده، ولی ورزیده و با شهامت در قالب ده‌ها تیم بسیجی در کنار کادر بهداشتی و درمانی شهرستان قرار گرفته و جبهه عظیم مدافعان سلامت را تشکیل داده اند.

در حال حاضر چندین تیم در دو قالب تیم‌های غربالگری در کنار مراقبین و کارشناسان مراکز سلامت و خانه‌های بهداشت قرار گرفته و در طرح عظیم غربالگری کمک شایانی به این طرح نموده و تا کنون ۲۵ هزار از ۳۵ هزار نفر جمعیت شهرستان را غربالگری و سوالات مورد نظر را از جمعیت تحت پوشش انحام داده اند. *

دسته دوم تیم‌هایی هستند که درقالب همکاران خدمات بهداشت محیط از جمله:

نظارت بر ضد عفونی دستگاه‌های خودپرداز و عابر بانک‌ها
نظارت بر نانوایی‌ها و تب سنجی پرسنل نانوایی
نظارت بر پمپ بنزین‌ها و ارائه توصیه‌های لازم
نظارت برضدعفونی معابر و خیابان‌ها

اینجانب در این جهاد بزرگ برخود لازم میدانم از فرمانده عزیز سپاه صاحب الزمان (عج الله) شهرستان دیلم سرهنگ پاسدار اسلام مرادی و سایر سبز پوشان صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری نمایم و بزودی شاهد شکست این ویروس منحوس و بیماری کوید ۱۹ در سطح کشور و شهرستان دیلم باشیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات