سرهنگ محمدرضا استایی فرمانده سپاه جیرفت به مناسبت میلاد امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت حضرت اباالفضل‌العباس(ع) روز جانباز پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۲۸۵۲۸
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سرهنگ محمدرضا استایی فرمانده سپاه جیرفت به مناسبت میلاد امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت حضرت اباالفضل‌العباس(ع) روز جانباز پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

مبارك باد سوم شعبان المعظم، روز جلوه جمال جميل هستي، سالروز ولادت نو گل مصطفوي، ولادت آزاد مردي كه راز و رمز عبوديت و حريت را به انسان ها آموخت و خود جاويد ماند تا جهانيان رسم جاوداني را از او فرا گيرند.

نامگذاری سوم و چهارم شعبان المعظم، سالروز میلاد مسعود سیدالشهدا (علیه السلام)و پرچمدار دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس (علیه السلام) به نام روز پاسدار و روز جانباز، نمادی از معنویت، عدالت، عزت و قدرت غیور مردان است.

روز پاسدار ، یادآور روزهای حماسه های بی بدیل است و ایام عشق و شهادت را در خاطره ها زنده می کند، غیور مردانی که امروز همرزمانشان جان برکفانی هستند که فکر، عقیده و ایمانشان وحشت را همنشین دل مستکبران ساخته و حضور مداوم و فعالشان در عرصه های گوناگون سخت و نرم، کشور را از گزند نامحرمان و فتنه انگیزان مصون نگاه داشته است.

ضمن درود و سلام به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت امام خامنه ای، سلام و صلوات به پیشگاه سرداران و ۵۰۰ شهید شهرستان جیرفت ، سلام و صلوات به پیشگاه مولود نیمه شعبان و عرض تبریک میلاد مسعود علمدار دشت کربلا حضرت ابالفضل(ع) روز جانباز، ایام خجسته و هفته مقدس پاسدار را به اسوه های عشق و ایثار ، پاسداران رشید جانبازان و رزمندگان عزیز ، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، خانواده معظم شهدا و عموم مردم شهیدپرور بخصوص سیل زدگان جنوب کرمان تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون سپاهیان راست قامت در عرصه های صیانت و پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی را از درگاه قادر متعال مسئلت می نمایم و از همین طریق آمادگی خود و سایر همکارانم را در جهت تلاش برای اهداف تشکیل سپاه پاسداران که نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و همچنین تحقق شعار سال که به نام جهش تولید نامگذاری شده را اعلام می کنم .
.............
سرهنگ پاسدار محمدرضا استایی
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت

ارسال نظرات