پیام تبریک فرمانده سپاه دیلم به مناسبت اعیاد شعبانیه

به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار فرماندهی سپاه شهرستان دیلم پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۲۸۵۲۹
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، متن پیام به شرح زیر است.

با سلام و عرض تبریک سال نو فرا رسیدن ماه پر فیض شعبان المعظم و اعیاد خجسته شعبانیه مخصوصا ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار را خدمت همه همشهریان عزیزم بویژه همکاران سبز پوش خودم در سپاه ناحیخ دیلم تبریک و تهنیت عرض میکنم.

خدمت همشهریان عزیز آرزوی سلامتی و عزت دارم و تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که با ایثار و از خودگذشتگی خود در این روز‌های سخت، خاطرات بیاد ماندنی حماسه و مقاومت ۸ سال دفاع مقدس را در اذهان تداعی می‌کنند.

تشکر ویژه دارم خدمت کلیه صنوف مخصوصاً کسبه، بازاریان، صیادان، کارگران، لنجداران و... که با تعطیلی کسب و کار خود ما را در کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا همراهی کردید.

اینجانب و همکاران در حوزه سلامت شهرستان ضمن دعوت از مردم جهت پیوستن به پویش در خانه بمانیم استدعا دارم در این ایام، دید و بازدید‌ها را کنسل نموده و از پذیرش مهمان جدا خوداری نمائید تا بتوانیم با همدلی و هم افزایی به فضل الهی از این شرایط سخت عبور نمائیم.

از همه شما بزرگواران خواهشمندیم برای حفظ سلامتی خود و دیگر بستگان و همشهریانتان  از پذیرش میهمانان نوروزی و مسافرت در این ایام پرهیز نموده و به پویش در خانه بمانیم به پیوندیم.

امید است با همکاری شما مردم فهیم و همیشه در صحنه بندر دیلم، شاهد روز‌های طلایی همراه با صحت و سلامتی برای خود و خانواده‌های محترمتان باشیم.

 اسلام مرادی- فرمانده سپاه شهرستان دیلم
انتهای پیام/
ارسال نظرات