توزیع ماسک رایگان در بین مردم منطقه شهرک انقلاب سمنان

۱۵۰۰ ماسک رایگان توسط تیم جهادی شهید علی عربی در بین مردم منطقه شهرک انقلاب سمنان بسته بندی و توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۲۸۵۷۱
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بسته بندی و توزیع ۱۵۰۰ ماسک رایگان توسط تیم جهادی شهید علی عربی در بین مردم منطقه شهرک انقلاب فازیک و فاز دو برای مقابله با بیماری منحوس کرونا انجام شد.
گفتنی است، تیم جهادی شهید علی عربی در ۸ مرحله کل حوزه استحفاظی خود و جایگاه پمپ بنزین جلالی و جایگاه گاز مجاور اتوبوسرانی را ضدعفونی کرده و ۱۵۰۰ عدد ماسک را نیز در سه مرحله بین اهالی محترم شهرک انقلاب توزیع کرده است.
لازم به ذکر است، تیم جهادی شهید علی عربی با کمک مرکز نیکوکاری مسجد المهدی (عج ) بسته حمایتی برای ۱۵۰ خانوار تحت پوشش تهیه و توزیع کرده است و با تلاش نیروهای جهادی، محلول و ژل تعداد محدودی برای رفاه حال اهالی محترم شهرک با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار گرفته است.
گفتی است، تیم جهادی شهید علی عربی درصدد است تا برای ولادت امام زمان (عج) و با کمک خیرین پک های بهداشتی همراه تهیه و به اهالی محترم شهرک انقلاب توزیع کند.
لازم به ذکر است، برای شکیت ویروس کرونا باید مردم در خانه های خود مانده و به جز موارد ضروری به خیابان ها و مکان های عمومی مراجعه نکنند تا به زودی شاهد پایان یافتن این ویروس منحوس باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار