سرهنگ میرهادی گفت: گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت خمین به‌طور خودجوش مغازه ها، معابر و خودپردازها در سطح این شهرستان را ضدعفونی می‌کنند که این مهم بدون هیچ چشمداشتی و در راستای حفظ سلامت شهروندان انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۸۵۸۶
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛سرهنگ دوم پاسدارسیدمحمدمهدی میرهادی فرمانده سپاه خمین درگفتگوی اختصاصی باخبرگزاری بسیج استان مرکزی درخصوص اقدامات انجام شده ،ویروس کروناگفت:نیروهای بسیجی  با شیوع ویروس کرونا این بار نیز مانند هر فصل دیگر در چهل و یک سال اخیر، همدلی به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته و پیشگام و پیشقدم خدمت شده‌اند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ ندارند.

وی گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حفظ سلامت مردم، بسیجیان شهرستان از ابتدای شیوع کرونا به میدان آمده و تمام توان خود در برای ضدعفونی کردن خمین اعم از خیابان‌ها و معابر عمومی سطح شهر و روستاهای مختلف در کنار عوامل دولتی  به کار گرفته‌اند.

وی با اشاره به تولید روزانه یک‌هزار عدد ماسک بهداشتی سه لایه و نخی با حمایت گروه‌های جهادی در خمین بیان کرد: بخشی از این ماسک‌ها که با کمک خیران تولید شده  و در بیمارستان، مراکز خیریه و بین جانبازان خمین توزیع شده است.

فرمانده بسیج ناحیه خمین گفت: ۵۰ نفر از بسیجیان و گروه‌های جهادی زادگاه امام راحل در کارگاه‌های تولید ماسک فعالیت دارند.

سرهنگ پاسدار میرهادی اظهار داشت: بخشی  از ماسک‌های تولید شده با قیمت تمام شده از سوی رده‌های سپاه پاسداران در بین مردم شهرستان توزیع می‌شود و تلاش بر این است که اقشار متوسط و کم درآمد به اقلام بهداشت فردی دسترسی داشته باشند.

وی تصریح کرد: تاکنون پنج هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده از سوی سازمان بسیج خمین تهیه و در بین عموم شهروندان توزیع شده است.
سرهنگ پاسدار میرهادی درادامه گفت: شماری از  این مواد ضدعفونی کننده در مناطق محروم و حاشیه شهر به شکل رایگان توزیع شده  و تعدادی نیز با قیمت تمام شده و بسته بندی در اختیار مردم قرار گرفته است.

فرمانده بسیج خمین درپایان گفت: گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت خمین به‌طور خودجوش مغازه ها، معابر و خودپردازها در سطح این شهرستان را ضدعفونی می‌کنند که این مهم بدون هیچ چشمداشتی و در راستای حفظ سلامت شهروندان انجام می‌شود.

ارسال نظرات