فرماندار بهاباد:

مبادی کلیه راه‌های روستایی شهرستان بهاباد و ارتباطی با استان کرمان مسدود می‌شود/ توقیف خودرو به مدت یک ماه و جریمه نقدی برای متخلفان

فرماندار بهاباد با عنایت به مصوبات کمیته پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس و شورای تأمین شهرستان بهاباد گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و به منظور کاهش تردد در مناطق روستایی و ییلاقی شهرستان، مبادی کلیه راه‌های روستایی شهرستان بهاباد و ارتباطی با استان کرمان مسدود می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۸۶۳۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، "محمدمهدی خانی‌زاده" با بیان اینکه جهت قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس بحث ورودی و خروجی‌های شهرستان با شدت و حساسیت بالا کنترل می‌شود، افزود:
این طرح از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹ تا ساعت ۱۴ روز جمعه مورخ ۱۵ فروردین ۹۹ اجرا و کلیه مبادی مسیر‌های ذیل مسدود خواهد بود.
بهاباد به کوهبنان
بهاباد به راور
مسیر بهاباد به کویجان و تنگل‌های بهدان و فودیج (کلیه روستا‌های دهستان بنستان)
بهاباد به عظیم‌آباد و روستا‌های تنگل همیجان
ده‌جمال به پرکان
مسیر تنگل درند
مسیر تنگل کمکوئیه
کلیه مبادی مسیر‌های دسترسی به روستا‌ها و مناطق تفرجگاهی از شهر بهاباد
وی افزود: برای متخلفین برابر با "دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا" جریمه‌هایی از جمله توقیف خودرو به مدت یک‌ماه و جریمه با مبلغ پانصد هزار تومان منظور می‌گردد.
خانی‌زاده تأکید نمود: از روستائیان عزیز ساکن تقاضا می‌گردد مایحتاج ضروری خود را که امکان تهیه آن در روستا وجود ندارد را قبل از اجرای طرح فراهم نموده یا به شورای اسلامی و دهیار روستا اطلاع دهند.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات
آخرین اخبار